47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Patrickdeh » wo mei 25, 2011 14:46

RG-Rallysport schreef:Waar heb je de KP wijziging gevonden ??

Kwam op twitter voorbij. Ze hebben het gedaan ivm de veiligheid.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor RobertGTT » wo mei 25, 2011 15:31

Davekuh schreef:De dame van friture Heuvel in Oirschot is niet blij. Ze zit nog steeds op de info pakketjes te wachten, en heeft al meerdere mensen (waaronder ik) naar huis moeten sturen. Ze heeft geen nummer gekregen van de organisatie dus ze kan niet bellen waar ze blijven.

Ook in Veldhoven is er nog niets geleverd.. zonde
Afbeelding
RobertGTT

Berichtdoor Paperclip » wo mei 25, 2011 15:47

Davekuh schreef:De dame van friture Heuvel in Oirschot is niet blij. Ze zit nog steeds op de info pakketjes te wachten, en heeft al meerdere mensen (waaronder ik) naar huis moeten sturen. Ze heeft geen nummer gekregen van de organisatie dus ze kan niet bellen waar ze blijven.

Arm vrouwtje ja :P
Ik ben er net ook even geweest, nog steeds niets en ze word helemaal gek gebeld. Ik hoop niet dat ze straks meteen op zijn als ze geleverd worden. ;)
Het is trouwens ook wel raar dat dat verkooppunt niet eens een contactpersoon van de organisatie kan bereiken. Maargoed er zijn ook wel belangrijkere dingen. :)
Paperclip

Berichtdoor beelen86 » wo mei 25, 2011 15:51

De toegang tot proef geldrop-mierlo is gratis, staat vandaag in het eindhoens dagblad. De burgemeester van Geldrop-Mierlo liet het op 1 voorwaarde doorgaan, en dat was dat de proef voor iedereen gratis toegangkelijk moest zijn.

Is die burgemeester van ons nog ergens goed voor haha...

Ik denk dat men ook het beste via Geldrop Mierlo kan rijden naar KP mierlo. Aangezien veel navigatie systemen het EI van Ommel niet goed aangeven is dit dus misschien verstandiger. Voor de mensen die een exactere route willen weten door geldrop reageer dan hierop of stuur PM dan leg ik het even exacter uit... (dit geld alleen voor proef mierlo)
beelen86

publieks info ele rally

Berichtdoor JZL310565 » wo mei 25, 2011 17:19

Er is nog geen publieks info te verkrijgen, net gecheckked bij Cafe d'n Babbel in wintelre en Cafe den Hoek in Veldhoven. Dit i.v.m problemen bij de drukkerij.
JZL310565

Berichtdoor miep666 » wo mei 25, 2011 19:00

heb al rondje regio op m'n scootertje gedaan voor niks :cry: :cry: :cry:
de hoek was dicht, den babbel ook en in oirschot hadden ze dus niet heb ik daar maar m'n avond eten genuttigd :D :D
morgen na m'n werk maar weer eens naar veldhoven
miep666

Berichtdoor wimo » wo mei 25, 2011 19:59

Dit staat op twitter:

Tot onze spijt heeft de levering van de publieksinfo enige vertraging opgelopen. Wij hopen deze vanaf morgenmiddag beschikbaar te hebben.
wimo

Berichtdoor Ralph van der Wees » wo mei 25, 2011 20:02

antoine schreef:
Ralph van der Wees schreef:
of via het oude ei (rotonde) van Ommel wat geen ei meer is.

Dit is toch afslag Asten :? :) Ik was toch al van plan om deze afslag te nemen. Je hebt dan 'maar' 4 verkeerslichten tot 'het zwembad' waarbij je links moet om bij de service te komen.

Het Ei van Ommel (Nobis) is afslag Asten.Zoals jij gaat rijden ga je langs het kanaal en dat is afgesloten.Beter om in Geldrop eraf te gaan of via de rOndweg In Eindhoven (Berenkuil).
Ralph van der Wees

Berichtdoor Huufke » wo mei 25, 2011 20:28

miep666 schreef: heb al rondje regio op m'n scootertje gedaan voor niks :cry: :cry: :cry:
de hoek was dicht, den babbel ook en in oirschot hadden ze dus niet heb ik daar maar m'n avond eten genuttigd :D :D

Het is slordig van ons dat wij er niet voor gezorgd hebben dat deze informatie ons - en dus onze toeschouwers - niet bereikt heeft. Excuses daarvoor.
Om iedereen even op de hoogte te brengen van de status van de publieksinfo: De losse onderdelen zijn vandaag in late namiddag gearriveerd op het wedstrijdcentrum. Morgen, vroeg in de ochtend, zal een groep vrijwilligers zo spoedig mogelijk de pakketten samenstellen, waarna wij hopen om deze morgen in de (na)middag beschikbaar te hebben en aan te kunnen bieden. Een update over de status zal morgen volgen.

RG-Rallysport schreef:
Huufke schreef:Aan de deelnemers: De FF van KP Spoordonk is gewijzigd en ligt nu 120 meter eerder op de proef, ter hoogte van de oprit van huisnr. 14-14b.
Waar heb je de KP wijziging gevonden ??

Zie eerder antwoord van Jeroen. Er volgt nog een officiele mededeling, die waarschijnlijk morgenavond op onze website komt te staan. Elke deelnemer zal tevens de mededeling over de wijziging schriftelijk ontvangen, voorafgaand aan de start van de rally. De mededeling is tevens terug te vinden op het publicatiebord van de rally in het wedstrijdcentrum. Daarnaast zal de wijziging tijdens de verkenning van vrijdag a.s. bij de start van de KP Spoordonk vermeld worden. De nieuwe FF is op het wegdek gemarkeerd.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor emiel79 » wo mei 25, 2011 20:31

[edit:Holkers]SPAM filtertje geïnstalleerd[/edit]
emiel79

Berichtdoor antoine » wo mei 25, 2011 20:48

antoine schreef:
of via het oude ei (rotonde) van Ommel wat geen ei meer is.

Dit is toch afslag Asten :? :) Ik was toch al van plan om deze afslag te nemen. Je hebt dan 'maar' 4 verkeerslichten tot 'het zwembad' waarbij je links moet om bij de service te komen.

Het Ei van Ommel (Nobis) is afslag Asten.Zoals jij gaat rijden ga je langs het kanaal en dat is afgesloten.Beter om in Geldrop eraf te gaan of via de rOndweg In Eindhoven (Berenkuil).

Nee, ik pak de N279 en dan de N270 richting het Centrum van Helmond, of de N279 de rochadeweg, varenschut, vossenbeemd.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor miep666 » wo mei 25, 2011 21:03

Huufke schreef:
miep666 schreef: heb al rondje regio op m'n scootertje gedaan voor niks :cry: :cry: :cry:

Het is slordig van ons dat wij er niet voor gezorgd hebben dat deze informatie ons - en dus onze toeschouwers - niet bereikt heeft. Excuses daarvoor.
Om iedereen even op de hoogte te brengen van de status van de publieksinfo: De losse onderdelen zijn vandaag in late namiddag gearriveerd op het wedstrijdcentrum. Morgen, vroeg in de ochtend, zal een groep vrijwilligers zo spoedig mogelijk de pakketten samenstellen, waarna wij hopen om deze morgen in de (na)middag beschikbaar te hebben en aan te kunnen bieden. Een update over de status zal morgen volgen.

RG-Rallysport schreef:
Huufke schreef:Aan de deelnemers: De FF van KP Spoordonk is gewijzigd en ligt nu 120 meter eerder op de proef, ter hoogte van de oprit van huisnr. 14-14b.
Waar heb je de KP wijziging gevonden ??

Zie eerder antwoord van Jeroen. Er volgt nog een officiele mededeling, die waarschijnlijk morgenavond op onze website komt te staan. Elke deelnemer zal tevens de mededeling over de wijziging schriftelijk ontvangen, voorafgaand aan de start van de rally. De mededeling is tevens terug te vinden op het publicatiebord van de rally in het wedstrijdcentrum. Daarnaast zal de wijziging tijdens de verkenning van vrijdag a.s. bij de start van de KP Spoordonk vermeld worden. De nieuwe FF is op het wegdek gemarkeerd.

ach heb weer eens de kempen gezien en weer uitgewaaid en friterie de heuvel heeft goeie friet :D :D :D
iig bedankt voor de uitleg en veel succes dit weekeinde
miep666

Berichtdoor Olaf » do mei 26, 2011 6:46

RG-Rallysport schreef:
Franky schreef:
RG-Rallysport schreef:
Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen......... :idea:

Of ga navigeren of rijden , dan word strijpse kampen nog gaver :lol:

Er zijn meer manieren om daar te komen. :)

Bij het leger gaan :lol:

Is geen optie. Die hebben ook geen toestemming om op dat deel van de kazerne te komen. :(
Olaf

Berichtdoor ferry bakker » do mei 26, 2011 8:11

hoe laat start de eerste kp zaterdag eigenlijk :?:
ferry bakker

Berichtdoor Davekuh » do mei 26, 2011 9:00

ik heb nog gezocht maar ik kon het niet vinden. Hoe zit het met de technische keuring, en is deze toegankelijk voor publiek? en waar en hoe laat is deze dan?
Davekuh

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden