RG-Rallysport schreef:Waar heb je de KP wijziging gevonden ??
Kwam op twitter voorbij. Ze hebben het gedaan ivm de veiligheid.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RG-Rallysport schreef:Waar heb je de KP wijziging gevonden ??
Davekuh schreef:De dame van friture Heuvel in Oirschot is niet blij. Ze zit nog steeds op de info pakketjes te wachten, en heeft al meerdere mensen (waaronder ik) naar huis moeten sturen. Ze heeft geen nummer gekregen van de organisatie dus ze kan niet bellen waar ze blijven.
Davekuh schreef:De dame van friture Heuvel in Oirschot is niet blij. Ze zit nog steeds op de info pakketjes te wachten, en heeft al meerdere mensen (waaronder ik) naar huis moeten sturen. Ze heeft geen nummer gekregen van de organisatie dus ze kan niet bellen waar ze blijven.
antoine schreef:Ralph van der Wees schreef:
of via het oude ei (rotonde) van Ommel wat geen ei meer is.
Dit is toch afslag Asten![]()
Ik was toch al van plan om deze afslag te nemen. Je hebt dan 'maar' 4 verkeerslichten tot 'het zwembad' waarbij je links moet om bij de service te komen.
miep666 schreef: heb al rondje regio op m'n scootertje gedaan voor niks![]()
![]()
![]()
de hoek was dicht, den babbel ook en in oirschot hadden ze dus niet heb ik daar maar m'n avond eten genuttigd![]()
![]()
morgen na m'n werk maar weer eens naar veldhoven
RG-Rallysport schreef:Waar heb je de KP wijziging gevonden ??Huufke schreef:Aan de deelnemers: De FF van KP Spoordonk is gewijzigd en ligt nu 120 meter eerder op de proef, ter hoogte van de oprit van huisnr. 14-14b.
Ralph van der Wees schreef:antoine schreef:Ralph van der Wees schreef:
of via het oude ei (rotonde) van Ommel wat geen ei meer is.
Dit is toch afslag Asten![]()
Ik was toch al van plan om deze afslag te nemen. Je hebt dan 'maar' 4 verkeerslichten tot 'het zwembad' waarbij je links moet om bij de service te komen.
Het Ei van Ommel (Nobis) is afslag Asten.Zoals jij gaat rijden ga je langs het kanaal en dat is afgesloten.Beter om in Geldrop eraf te gaan of via de rOndweg In Eindhoven (Berenkuil).

Huufke schreef:miep666 schreef: heb al rondje regio op m'n scootertje gedaan voor niks![]()
![]()
![]()
de hoek was dicht, den babbel ook en in oirschot hadden ze dus niet heb ik daar maar m'n avond eten genuttigd![]()
![]()
morgen na m'n werk maar weer eens naar veldhoven
Het is slordig van ons dat wij er niet voor gezorgd hebben dat deze informatie ons - en dus onze toeschouwers - niet bereikt heeft. Excuses daarvoor.
Om iedereen even op de hoogte te brengen van de status van de publieksinfo: De losse onderdelen zijn vandaag in late namiddag gearriveerd op het wedstrijdcentrum. Morgen, vroeg in de ochtend, zal een groep vrijwilligers zo spoedig mogelijk de pakketten samenstellen, waarna wij hopen om deze morgen in de (na)middag beschikbaar te hebben en aan te kunnen bieden. Een update over de status zal morgen volgen.RG-Rallysport schreef:Waar heb je de KP wijziging gevonden ??Huufke schreef:Aan de deelnemers: De FF van KP Spoordonk is gewijzigd en ligt nu 120 meter eerder op de proef, ter hoogte van de oprit van huisnr. 14-14b.
Zie eerder antwoord van Jeroen. Er volgt nog een officiele mededeling, die waarschijnlijk morgenavond op onze website komt te staan. Elke deelnemer zal tevens de mededeling over de wijziging schriftelijk ontvangen, voorafgaand aan de start van de rally. De mededeling is tevens terug te vinden op het publicatiebord van de rally in het wedstrijdcentrum. Daarnaast zal de wijziging tijdens de verkenning van vrijdag a.s. bij de start van de KP Spoordonk vermeld worden. De nieuwe FF is op het wegdek gemarkeerd.
RG-Rallysport schreef:Franky schreef:RG-Rallysport schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Of ga navigeren of rijden , dan word strijpse kampen nog gaver
Er zijn meer manieren om daar te komen.
Bij het leger gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten