Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Theo Dage schreef:@Andy, volgens mij moet jij eerst even heel goed gaan verdiepen in het organiseren van een rallyevenement alvorens antwoordt te geven. Als je goed jou antwoordt leest zie je gelijk dat jij totaal geen idee heeft wat een organisatie allemaal moet regelen, sterker nog wat de kosten van alles is.
De voorbeelden die jij aangeeft kosten extra geld en extra mensen beide zijn schaars en moelijk te krijgen en staan onder druk, regel jij dat voor de komende wedstrijden
Patrickdeh schreef:Nbakker schreef:iemand enig idee wanneer de website ge-update gaat worden, met info voor 2011?
Kwam net op twitter voorbij:EGRally schreef:Houdt www.exoticgreenrally.nl in de gaten. Binnen een dag of twee gaat de volledig vernieuwde website live.
Om de totale kosten voor het organiseren van een rally goed te begrijpen kan je beginnen met de kosten die de diverse gemeente in rekening brengen mbt leges van vergunningen EN politie inzet!!! Een gemeente als Hellendoorn/Nijverdal rekent een ander bedrag dan bv Achtmaal. Tel al deze bedragen eens bij elkaar op.
Arfman schreef:Voor mij als klant is de entreeprijs bij de EGR de hoogste van alle Nederlandse rally's, en iedere keer dat ik er ben geweest moest ik het verst lopen van allemaal. Daarnaast waren veel mooie plekken onbereikbaar of bezet door VIP-tenten.
Ik heb geen enkel probleem met toegangsprijzen, maar dan wil ik er wel iets van terugzien. Zolang dat niet het geval is laat ik de EGR links liggen (dat het 2,5 uur rijden is helpt ook niet echt mee, maar daar kan de EGR niets aan doen).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten