Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Armand » ma mei 02, 2011 17:45

Nou, ik vind eigenlijk wel dat hij een aantal punten goed begrepen heeft.
Armand

Berichtdoor Andy25 » ma mei 02, 2011 17:49

Theo Dage schreef:@Andy, volgens mij moet jij eerst even heel goed gaan verdiepen in het organiseren van een rallyevenement alvorens antwoordt te geven. Als je goed jou antwoordt leest zie je gelijk dat jij totaal geen idee heeft wat een organisatie allemaal moet regelen, sterker nog wat de kosten van alles is.

De voorbeelden die jij aangeeft kosten extra geld en extra mensen beide zijn schaars en moelijk te krijgen en staan onder druk, regel jij dat voor de komende wedstrijden :roll:

Je hebt gelijk ik weet dat een rally organiseren heel veel geld kost.Voor sommige omgevingen zelfs zoveel geld dat het kunnen organiseren ervan soms erg lastig is(en dan bedoel ik niet dat ze het niet goed zouden doen) maar dat men hard moet werken om aan het einde van de rally op 0 of bijna 0 uit te komen.

Echter was het ook meer een hersenspinsel van hoe je meer mensen kan binnenhalen en ik weet dat je daarvoor veel geld nodig hebt.
Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat jij en ik toch wel naar de rally gaan ook als er 20 euro gevraagd word.Maar bv een Buurjongen die er nog nooit geweest is en het niet zeker wilt zal hierdoor twijfelen. terwijl bij een 10tje zou hij wel gaan. dat betekend dat als jij en ik een buurjongen meenemen er net zoveel geld binnenkomt. dat zijn weer 2 mensen die misschien aan het virus verslaafd raken.Voor dit jaar zou je dan gelijk spelen. dus 40 euro die ze ook zouden hebben bij de 20 euro van ons.
echter het jaar erop zouden hun weer 2 vriendjes mee kunnen nemen en spreek je over 60 euro omdat hun met 4 gaan (das 40) en wij als we gezond blijven ook gaan.En zo zou je het elk jaar door moeten gaan.
Ik weet dat dit bij sporten als voetbal makkelijker gaat omdat je daar de supporters makkelijker warm houd omdat er 1 keer in de 2 weken iets gebeurt.En ik zeg dit puur in de theorie want in de praktijk ligt het iets anders want ik ben inderdaad niet in staat om in de kosten/schulden/uitgaven van een organisatie te kijken.

gr,

Andy

Ps. Wat me opvalt hier op het forum en daarom reageer ik ook niet zo vaak is dat er altijd een irritatie factor geplaatst word als er iets niet klopt of als mensen het verkeerd zien.Jou reactie van regel jij dat voor de komende wedstrijden is nergens voor nodig ook als het met een knipoog gebracht word. Respect is over het algemeen ver te zoeken hier.(en dat is niet persoonlijk naar jou toe.
Andy25

Berichtdoor Hein » ma mei 02, 2011 21:41

Patrickdeh schreef:
Nbakker schreef:iemand enig idee wanneer de website ge-update gaat worden, met info voor 2011?

Kwam net op twitter voorbij:

EGRally schreef:Houdt www.exoticgreenrally.nl in de gaten. Binnen een dag of twee gaat de volledig vernieuwde website live.

Woensdag in de loop van de ochtend, met info over de toegangsprijzen. Laat je verrassen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma mei 02, 2011 22:03

'k Hoorde via de tam-tam dat de prijzen voor de tickets en info niet al te hoog zijn, waardoor het voor (bijna) iedereen toegankelijk wordt.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het ook nu nog te duur vinden, maar sommigen zijn nu eenmaal nooit tevreden te krijgen.
Ton Van Spanje

Berichtdoor hans van altena » ma mei 02, 2011 22:53

Laat al die "klagers" eens een keer naar een formule 1 wedstrijd gaan kijken, duurt 1,5 uur , rijd er maar "even" naar toe, parkeer je auto,
koop een consumptie, en tenslotte ; probeer maar eens naar huis te rijden.
2009 nog eens een keer in Belgie wezen kijken ; voor dag en dauw opstaan,
via de Autobahn ( 200+ ) naar Belgie , parkeren , entree , consumpties etc ,
etc en toen "even" naar huis ! :shock:
Na 1,5 uur rijden ( verplichte rijrichting ! ) , begon je vanuit Luik vanaf stand
"0" verder te rijden !( WK-rally' s zijn al STUKKEN goedkoper )
Klaag alstublieft niet over die paar (euro-) centen die je in Nederland of Belgie voor een KOMPLETE DAG autosport moet uitgeven ! :evil:
Wees blij dat je voor die paar rotcenten zoveel te zien krijgt !!!!! :D
hans van altena

Berichtdoor briljant » ma mei 02, 2011 23:16

Mooi dat de prijzen omlaag gaan.
Erg goed nieuws.

Maar de reden dat er veel klagers over de entree prijzen zijn in de topics van de EGR is volgens mij dat de verhouding tussen de prijs en het evenement niet geheel klopte.
En als je dan betaald dat je moeilijk op mooie punten kon komen.
(als ze niet zijn ingenomen door vip tribunes)

Maar om de EGR nu met de F1 te gaan vergelijken gaat wel heel erg ver.
Laten we die eerst maar eens vergelijken met bijvoorbeeld Hellendoorn of TankS.
(waar bij beide evenementen maar 1 betaalde kp is)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Theo Dage » di mei 03, 2011 7:08

Om de totale kosten voor het organiseren van een rally goed te begrijpen kan je beginnen met de kosten die de diverse gemeente in rekening brengen mbt leges van vergunningen EN politie inzet!!! Een gemeente als Hellendoorn/Nijverdal rekent een ander bedrag dan bv Achtmaal. Tel al deze bedragen eens bij elkaar op.

Voor wat betreft de loop afstanden wordt dit doorgaans in de verleende vergunning aangegeven waar geparkeerd moet worden. Ook mag je niet zomaar door de weilanden van de boeren gaan lopen zonder dat deze schade;oos gesteld worden.

Tja en van een beetje lopen is nog nooit iemand slechter geworden.
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor PaulvH » di mei 03, 2011 8:58

Wat een gezeik hier allemaal zeg, wacht eerst wat er bekend gemaakt word. Vind je het voor jezelf te gek, dan ga je niet. Maar dat hoef je toch niet openbaar te ventileren of zo ? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die een hoop dingen niet kunnen doen omdat de financien het niet toelaten...Diegene die de entree er voor over hebben gaan en hebben hopelijk een leuke dag, de rest blijft lekker thuis.. Maar moeten we dat hier allemaal openbaar melden ?

grt,

paulvh
PaulvH

Berichtdoor cvgn » di mei 03, 2011 9:28

Om de totale kosten voor het organiseren van een rally goed te begrijpen kan je beginnen met de kosten die de diverse gemeente in rekening brengen mbt leges van vergunningen EN politie inzet!!! Een gemeente als Hellendoorn/Nijverdal rekent een ander bedrag dan bv Achtmaal. Tel al deze bedragen eens bij elkaar op.

Dit kan je uitzoeken op de website van de betreffende gemeente, maar je hebt wel gelijk Theo.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor 2rallyman1 » di mei 03, 2011 9:47

Arfman schreef:Voor mij als klant is de entreeprijs bij de EGR de hoogste van alle Nederlandse rally's, en iedere keer dat ik er ben geweest moest ik het verst lopen van allemaal. Daarnaast waren veel mooie plekken onbereikbaar of bezet door VIP-tenten.

Ik heb geen enkel probleem met toegangsprijzen, maar dan wil ik er wel iets van terugzien. Zolang dat niet het geval is laat ik de EGR links liggen (dat het 2,5 uur rijden is helpt ook niet echt mee, maar daar kan de EGR niets aan doen).

Helemaal mee eens!
2rallyman1

Berichtdoor Martijn_Braat » di mei 03, 2011 10:57

mooi, lekker thuisblijven jullie. Hoe minder mensen er voor mn neus staan hoe beter, zeker als het van die zeiksnorren zijn.
Martijn_Braat

Berichtdoor Holkers » di mei 03, 2011 11:07

Kan er nou eens normaal gecommuniceerd worden hier?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Armand » di mei 03, 2011 11:48

Eigenlijk is heel deze sport opgebouwd uit zeikerds

1. Als een official gewezen wordt op een foutje, dan is de eerste reactie, doe het dan lekker zelf

2. Als een organisatie gewezen wordt op een aantal zaken dan is de eerste reactie, doe het dan lekker zelf

3. Als een rijder gewezen wordt op een actie of het feit dat hij geen helm draagt (bv) dan is de eerste reactie, doe het dan lekker zelf.

4. Als een toeschouwer klaagt over bv de entreekosten dan word verteld dat hij beter thuis kan blijven.

Zit wel een soort patroon in vinden jullie niet. Misschien is eerst de hand in eigen boezem, beetje respect voor iemand anders en gewoon je ding doen om deze sport te beleven... uiteindelijk zitten jullie alle 4 in hetzelfde schuitje....
Armand

Berichtdoor tiemen » di mei 03, 2011 11:52

+ 1 Armand!
tiemen

Berichtdoor erikjan » di mei 03, 2011 12:11

van positief opbouwende kritiek is nog nooit iemand slechter geworden ;-)
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden