Starkoo schreef:
Is gewoon netjes toch, Dennis gaat nog wel wk punten halen!
Hij heeft al punten gehaald
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Starkoo schreef:

antoine schreef:Starkoo schreef:
Hij heeft al punten gehaald
Trudie schreef:Ik vond het een heerlijke rally en de nieuwe wrc wagens zijn erg gaaf vind ik persoonlijk.
en natuurlijk is het geweld van de vorige wrc wagens super gaaf maar dit is weer iets nieuws en je ziet dat de rijders in de wagens meer hun best moeten doen om alles goed de bocht om te laten gaan.
ik vind loeb een top rijder maar, je ziet nu toch dat hij met de c4 wrc een auto had die voor hem gemaakt was en nu er een ds3 wrc is gemaakt waar meerdere mensen in moeten rijden is het toch effe allemaal net iets anders en moet hij er ook voor vechten.
ik vind het een goede stap en nu nog een paar andere merken er bij en we hebben weer een heerlijk wrc kampioenschap.
Ik heb erg genoten en nu nog peterJR van merksteijn in een ds3 wrc en we he
bben het goed voor elkaar als nederlanders.
Sundanceranch schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom hij niet aangeduwd mag worden door buitenstaanders en als hij in een greppel rijd wel eruit geduwd mag worden of als hij op zijn kant ligt recht gezet??
En ik vind het wel collegialiteit als men zo elkaar kan helpen.
Ik ben redelijk nieuw maar vind het wel geweldig om het te gaan volgen.
Groeten Dimitry
Sundanceranch schreef:Ok bedankt Rinus
Groeten Dimitry
Sundanceranch schreef:Ok bedankt Rinus
Groeten Dimitry
ferry bakker schreef:Dat is niet leuk, de laatste keer dat ik op de weegschaal stond, zag ik zelf 57 kilo staan
uw official op stap schreef:ferry bakker schreef:Dat is niet leuk, de laatste keer dat ik op de weegschaal stond, zag ik zelf 57 kilo staan
Dat heb ik ook gezien, die 57 kilo. maar toen moest mijn tweede been er ook nog op.
ferry bakker schreef:uw official op stap schreef:ferry bakker schreef:Dat is niet leuk, de laatste keer dat ik op de weegschaal stond, zag ik zelf 57 kilo staan
Dat heb ik ook gezien, die 57 kilo. maar toen moest mijn tweede been er ook nog op.
Ja zie je nou wel, dus het klopt mijn derde been weegt max een halve kilo, maar dat jij daar bij stond Rinus ,,,,,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten