Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:Roy...is natuurlijk onzin om zo te reageren...Elke rijder weet dat ze niet zonder officials kunnen en visaversa.....
Sponsor schreef:Dat rijders zich laten afschrikken door het circuit is een punt....maar dat is nu wel ontzenuwd door de proeven te presenteren.Een industrieterrein proef is echt niet uitdagender dan een circuit....
briljant schreef:Roy weet je wel hoeveel rijders er zijn welke ook een evenement organiseren en ook official zijn??
Als je dat teveel moeite is kijk dan uit naar een andere hobby.
Maar dit werkt bij velen averechts.
(en ja ik weet waar je het over hebt)
Mazzo schreef:briljant schreef:Roy weet je wel hoeveel rijders er zijn welke ook een evenement organiseren en ook official zijn??
Als je dat teveel moeite is kijk dan uit naar een andere hobby.
Maar dit werkt bij velen averechts.
(en ja ik weet waar je het over hebt)
Ik denk dat Roy toch iets genuanceerder moet gaan zijn, anders komen er echt niet meer dan 12 deelnemers.....
RallyeRichard schreef:Zo, kan het nu ook weer even wat positiever? Sjongejonge zeg....
Voor mij, als ingeschreven deelnemer, was het bij het bekend maken van het bijzonder reglement al gelijk duidelijk dat het geen gewoon rondje circuit was. 10% onverhard en geen service- of parkeergelegenheid op de Heiniken-(proost)paddock waren daarvoor genoeg aanwijzingen. Was alleen even bezorgd over lange rechte stukken in verband met langdurig op hoge toerentallen draaien, maar gelukkig komen er her en der chicanes die dit voorkomen. Ook zie ik een paar mooie handrembochten en opeenvolgingen van bochten waarbij je de ene moet opofferen voor de ander. Zie het als een proef(je) in een Vlaams heuvellandschap, maar dan op eigen bodem met een nette prijs en zonder bomen en ander straatmeubilair. Hoeveel leuker wil je het seizoen beginnen, ook al kom je alleen om te testen? Tja, of je moet Niederrhein veul uitdagender en/of cheaper vinden!?
Verder zal Zandvoort voor de officials waarschijnlijk een verademing worden op het gebied van crowdcontrol. Hekken rond de proeven, geen oversteekplaatsen... Heerlijk!
Ja, ik ben deelnemer ja en ik ben enthousiast ja. Zegt dat iets over mij, of over het event?
Inderdaad, allebei!
MartijnB schreef:*mompelt iets over wederzijds respect....*
Zoals al gezegd denk ik dat een hoop teams de auto of nog uit elkaar moeten halen of hij ligt al uit elkaar.
En dus in zijn geheel niet klaar zijn voor dit evenement.
Bij ons is ie zelfs na de laatste rally in de hoek gezet en gaat ie pas over een week of 2 uit elkaar.
Onze 1e rally is dan ook pas Ede (mist vrouwlief slaagt) Anders Sulingen
Plus dat er ook wellicht een aantal zijn die een evenement als dit niet echt trekt. Overigens met alle respect voor de organisatie ( begrijp me niet verkeerd).
Sponsor schreef:MartijnB schreef:*mompelt iets over wederzijds respect....*
Een beetje team start gelijk na de laatste rally met het grote onderhoud van hun auto.
Mijn inziens: Dit evenement verdient een vol deelnemersveld...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten