Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Cinq-Power » zo okt 03, 2010 11:59

rtlgp autocrossreport is ook weer begonnen.

jammer, vergeet ik een keer niet te kijken.... is er geen rally


dan maar deadliest catch op discovery zometeen.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor frans-jaap moree » vr okt 15, 2010 16:36

De oude afleveringen van Engineering the World Rally zijn weer op Discovery Channel.
Altijd leuk om te zien hoe ze toen met de problemen van Subaru omgingen in 2006.
Avatar gebruiker
frans-jaap moree
 
Berichten: 726
Geregistreerd: zo jun 03, 2007 16:56
Woonplaats: Scherpenzeel

Berichtdoor Peterrrrr » vr okt 15, 2010 19:39

Wanneer wordt dat uitgezonden ? Kan er nml. weinig over vinden !
Peterrrrr
 
Berichten: 127
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 23:06
Woonplaats: Breda

Berichtdoor PatrickTwente » vr okt 15, 2010 21:44

Was vandaag van 17:05 t/m 18:05
Toen reed Loeb nog bij Kronos, toen gingen alle interviews nog in het Frans met hem.
PatrickTwente
 
Berichten: 1803
Geregistreerd: zo apr 13, 2008 8:17
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor RoMa75 » za okt 16, 2010 6:37

IRC Rally of Scotland dit weekend ook enkele keren live op eurosport

zaterdag 16-10: 11-12 uur en 17.30-18.30 uur (kp errochty)
zondag 17-10: 11-12 uur en 13.45-15.00 uur (kp loch ard)

Gr. Roger
RoMa75
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di maart 02, 2004 20:39
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor romar » za okt 16, 2010 9:34

Kijk, das mooi. ben benieuwd of eurosport zich aan de tijden houd.

Was met t wrc wel vaak een drama, maar nu moeten ze wel als t live is.. :D
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Artosevo » za okt 16, 2010 10:26

Mooie onboardbeelden! Jammer dat Meeke lek reed.
Artosevo
 
Berichten: 97
Geregistreerd: di apr 24, 2007 13:42

Berichtdoor romar » zo okt 17, 2010 9:26

11.00 en 14.00uur weer een proef vandaag!!

Idd mooie spectaculaire onboards, jammer dat er weinig toppers zijn.
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor official No. 27768 » zo okt 31, 2010 22:27

RR was weer (goed gesponsord) een prima aflevering...hoeveel echt "toevallige" kijkers zal zoiets nou trekken die ineens interesse hebben?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor TurboCharged » zo okt 31, 2010 23:17

alleen jammer dat de lausitz rally weinig behandelt werd, maar iets van 5 min
Avatar gebruiker
TurboCharged
 
Berichten: 147
Geregistreerd: ma sep 13, 2010 21:59
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor TurboCharged » zo nov 07, 2010 12:59

komt er vandaag 07-11 nog rallyreport op :?:
Avatar gebruiker
TurboCharged
 
Berichten: 147
Geregistreerd: ma sep 13, 2010 21:59
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor ZZR Fan » zo nov 07, 2010 14:15

Vanmiddag nog wel Condroz op Sporza. Verwacht rond half 5 of later.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor official No. 27768 » zo nov 07, 2010 14:35

Er is ook IRC op Eurosport vandaag
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor G33R7 » ma nov 08, 2010 8:43

TurboCharged schreef:komt er vandaag 07-11 nog rallyreport op :?:


Volgende week is ipatec-report er weer met de twente rally.
G33R7
 
Berichten: 92
Geregistreerd: ma nov 05, 2007 12:49

Berichtdoor riesjaar » do nov 11, 2010 16:54

Is het misschien een goed idee dat we allemaal een e-mail
sturen naar Eurosport om te vragen of dat ze het WRC
het volgend seizoen weer terug willen uitzenden, dan ook
weer als voor eerdere jaren, elke dag een verslag.

Het e-mailadres van de redactie is info@eurosport.com

Als we dit met een groot aantal doen dan hoop ik dat de WRC-Rally's
weer uitgezonden worden. Ik heb ze dit jaar wel gemist
riesjaar
 
Berichten: 265
Geregistreerd: wo nov 17, 2004 20:16
Woonplaats: Stramproy

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten