Is het misschien een goed idee dat we allemaal een e-mail
sturen naar Eurosport om te vragen of dat ze het WRC
het volgend seizoen weer terug willen uitzenden, dan ook
weer als voor eerdere jaren, elke dag een verslag.
Het e-mailadres van de redactie is
info@eurosport.com
Als we dit met een groot aantal doen dan hoop ik dat de WRC-Rally's
weer uitgezonden worden. Ik heb ze dit jaar wel gemist