zoetenmeer

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

zoetenmeer

Berichtdoor rallyfanaatje » zo maart 14, 2004 0:11

hoi ik heb vandaag te horen gekregen dat zoetenmeer niet door gaat omdat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen en ook een andere locatie was niet mogelijk dus jammer
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Re: zoetenmeer

Berichtdoor ExTaxi » zo maart 14, 2004 1:02

Zoetermeer niet door? Shit!

Berichtdoor Turboboost » zo maart 14, 2004 8:02

Heb je een bron? zou wel jammer zijn......
Turboboost

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo maart 14, 2004 8:45

Dit is jammer opzich een leuk proefje.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor StevenK » zo maart 14, 2004 9:14

rallyfanaatje wrote:
hoi ik heb vandaag te horen gekregen dat zoetenmeer niet door gaat omdat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen en ook een andere locatie was niet mogelijk dus jammer

Hm. De volgende keer kun je beter op de website van de organisatie kijken in plaats van dit soort anonieme berichten te plaatsen.

Er is geen enkele wedstrijd waar niet geruchten over gaan dat er problemen zijn, maar toch gaan al die wedstrijden elk jaar weer door.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kraats » zo maart 14, 2004 10:05

-------------
Vorige week van iemand in de organisatie vernomen dat wel wat zaken zullen moeten veranderen wanneer Zoetermeer zal doorgaan. Maar dat er door de gemeente niet negatief op gereageerd is. Dus als je het niet erg vind ga ik ervan uit dat er wel wat zal veranderen maar dat het wel doorgaat.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor rallyfanaatje » zo maart 14, 2004 10:16

hebben dit bericht van biesheuvel gehoord.dit is de organisator van zoetermeer en ze deelde mede dat deze dus niet doorging ivm het vele publiek dus konden ze de veiligheid niet meer waarborgen.

rallyfanaatje
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor MaxHuyse » zo maart 14, 2004 10:47

Als je het niet erg vindt wacht ik toch liever even een officiele mededeling van de familie Biesheuvel af voordat ik het geloof...

Max
MaxHuyse

Berichtdoor nkroeze » zo maart 14, 2004 13:05

Als je nou eens begint met posten onder je eigen naam, dat zou al een hele hoop schelen.....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Werner » zo maart 14, 2004 14:22

Tis altijd wel gezellig druk in Zoetermeer. Maar volgens mij zat het qua veiligheid altijd behoorlijk in elkaar, met bouwhekken enzo. De gemeente is ook altijd positief, als je het voorwoord van de burgemeester in het programmaboekje hebt gelezen in eider geval. Ik denk dat het wel goed komt.
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Re: Re: zoetenmeer

Berichtdoor StevenK » zo maart 14, 2004 17:53

arnebret wrote:
Om nog even een klein beetje OT te gaan: proeven als deze lenen zich uitermate goed voor het publiek. Is het misschien een idee om hier eens zaken als een live scoreboard uit te testen. Er zijn namelijk twee duidelijk aanwijsbare plekken waar het publiek zich ophoopt tijdens de proeven.

Ik denk dat het al heel veel scheelt als mensen daarop exact kunnen zien wat er gebeurt en min of meer bezig gehouden worden. Voordelen: publiek gaat zich meer interesseren voor de inhoud op de baan en mensen blijven (misschien) wat meer op 1 plek staan.

Waarom zo moeilijk ? Gewoon de proef goed afsluiten en entree heffen. Ik heb sterk de indruk dat de plaatsen waar dit nu gebeurt duidelijk laten zien dat dat een stuk beter werkt.
StevenK
Site Admin

Re: Re: zoetenmeer

Berichtdoor StevenK » zo maart 14, 2004 18:13

arnebret wrote:
Prima, ook een goede optie. Grote nadeel daarvan is het hele 'prijselasticiteit' vraagstuk. Ik vraag me echt af of er uberhaupt nog 20% van de mensen komt als er meer dan een euro of 2.50 gevraagd wordt.

En wat is daar mis mee ?
Op proeven als Borchwerf is het geloof ik 5 euro, maar daar komen (volgens mij) veel meer echte rallyfanaten op af. Bovendien zijn er daar nog allerlei bijprogramma's.

Misschien dat ze van het entreegeld de proef dan wat meer kunnen aankleden (tussenprogramma's of live scoreboard ofzo). Ik denk dat je dan een goede schare 'echt' publiek kan opbouwen.

Want ik kan me vergissen, maar in de afgelopen jaren heb nog nergens een fatsoenlijk realtime scorebord gezien. Ik blijf erbij dat zoiets de sport enorm veel aantrekkelijker maakt voor het publiek.

[Edited by arnebret on 03-14-2004 at 06:02 PM GMT]

Er staat me iets bij van een scorebord in 16Hoven ? Maar dat weet ik niet zeker.
StevenK
Site Admin

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl