Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyfanaatje wrote:
hoi ik heb vandaag te horen gekregen dat zoetenmeer niet door gaat omdat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen en ook een andere locatie was niet mogelijk dus jammer
arnebret wrote:
Om nog even een klein beetje OT te gaan: proeven als deze lenen zich uitermate goed voor het publiek. Is het misschien een idee om hier eens zaken als een live scoreboard uit te testen. Er zijn namelijk twee duidelijk aanwijsbare plekken waar het publiek zich ophoopt tijdens de proeven.
Ik denk dat het al heel veel scheelt als mensen daarop exact kunnen zien wat er gebeurt en min of meer bezig gehouden worden. Voordelen: publiek gaat zich meer interesseren voor de inhoud op de baan en mensen blijven (misschien) wat meer op 1 plek staan.
arnebret wrote:
Prima, ook een goede optie. Grote nadeel daarvan is het hele 'prijselasticiteit' vraagstuk. Ik vraag me echt af of er uberhaupt nog 20% van de mensen komt als er meer dan een euro of 2.50 gevraagd wordt.
Op proeven als Borchwerf is het geloof ik 5 euro, maar daar komen (volgens mij) veel meer echte rallyfanaten op af. Bovendien zijn er daar nog allerlei bijprogramma's.
Misschien dat ze van het entreegeld de proef dan wat meer kunnen aankleden (tussenprogramma's of live scoreboard ofzo). Ik denk dat je dan een goede schare 'echt' publiek kan opbouwen.
Want ik kan me vergissen, maar in de afgelopen jaren heb nog nergens een fatsoenlijk realtime scorebord gezien. Ik blijf erbij dat zoiets de sport enorm veel aantrekkelijker maakt voor het publiek.
[Edited by arnebret on 03-14-2004 at 06:02 PM GMT]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten