Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Dat was mij vorige week ook al opgevallen, stelde me dezelfde vraag. Lijkt me voor de grip op het stuur ook niet prettig en ik weet niet of de handen het zelf wel zo fijn vinden. Maar dat is eigen keuze.
sebas schreef:Sjeik1981 schreef:Dat was mij vorige week ook al opgevallen, stelde me dezelfde vraag. Lijkt me voor de grip op het stuur ook niet prettig en ik weet niet of de handen het zelf wel zo fijn vinden. Maar dat is eigen keuze.
Handig of niet,handschoenen zijn verplicht voor iedereen die achter het stuur zit in een rallyauto punt
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast