Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » zo jun 27, 2010 10:38

Heel typisch dat ook in het VK autocross `creatief´ wordt omgegaan met de regels :roll:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Gerholt » zo jun 27, 2010 22:57

Echt jammer dat er bijna geen sprint te zien was!

[edit:Holkers]Je CAPS-lock stond nog aan..[/edit]
Gerholt
 
Berichten: 174
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 22:23
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jul 04, 2010 14:35

sinds waneer mag je als rijder zonder handschoenen rijden ?????
Rene kuipers reed zonder handschoenen, Het was goed te zien op rally report.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Sjeik1981 » zo jul 04, 2010 15:00

Dat was mij vorige week ook al opgevallen, stelde me dezelfde vraag. Lijkt me voor de grip op het stuur ook niet prettig en ik weet niet of de handen het zelf wel zo fijn vinden. Maar dat is eigen keuze.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor sebas » zo jul 04, 2010 15:07

Sjeik1981 schreef:Dat was mij vorige week ook al opgevallen, stelde me dezelfde vraag. Lijkt me voor de grip op het stuur ook niet prettig en ik weet niet of de handen het zelf wel zo fijn vinden. Maar dat is eigen keuze.



Handig of niet,handschoenen zijn verplicht voor iedereen die achter het stuur zit in een rallyauto punt
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Berichtdoor stefan » zo jul 04, 2010 15:54

waarom is er geen nieuwe rallyreport? Er zou toch een nieuwe uitzending zijn met een vooruitblik voor de exotic??? hmm...
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jul 04, 2010 15:56

sebas schreef:
Sjeik1981 schreef:Dat was mij vorige week ook al opgevallen, stelde me dezelfde vraag. Lijkt me voor de grip op het stuur ook niet prettig en ik weet niet of de handen het zelf wel zo fijn vinden. Maar dat is eigen keuze.



Handig of niet,handschoenen zijn verplicht voor iedereen die achter het stuur zit in een rallyauto punt


Ik vind dat de regels nageleefd moeten worden. Dus dan ook aktie ondernemen. Wie het ook is, Gewoon uitsluiten. De beelden liegen niet.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor briljant » zo jul 04, 2010 16:27

Deze beelden zijn pas na het evenement uitgezonden!
Dan kun je als organisatie niets meer doen!
Laatst bijgewerkt door briljant op zo jul 04, 2010 16:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Cinq-Power » zo jul 04, 2010 16:49

Dan is het een brief sturen naar de officialverenigingen die bij de starts stonden.

Die hadden dit moeten zien en moeten melden.

Geen boos vingertje wijzen maar vragen waarom dit niet gemeld is.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Sponsor » zo jul 04, 2010 17:04

Is mij nog nooit gelukt...zonder handschoenen. Met name de startofficials zijn zeer attent op dit soort zaken...lichten aan,ruitje niet teveel open...zelfs op mijn open halsboord van de overall werd opgelet.Dit is een goede zaak....alleen als je in een WRC rijd...tja dan heb je meer rechten.
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor
 
Berichten: 624
Geregistreerd: wo jan 25, 2006 19:41
Woonplaats: twente

Berichtdoor Wolter » zo jul 04, 2010 17:07

Volgens mij had Tonnie van Deijne het ook in de ele (kan me vergissen, maar staat me iets van bij). EDIT: Heb me blijkbaar vergist.
en volgens mij heb ik het ook wel eens gezien bij Gert vd Heuvel...
Anyway: is inderdaad door officials makkelijk te controleren (net zoals gordels, lampen, ruiten).
Feit blijft natuurlijk dat handschoenen er voor je eigen veiligheid zijn en je het vanuit dat oogpunt eigenlijk ook zelf moet weten. Vanuit de redenering ''regels zijn regels'' moet iedereen natuurlijk de handschoenen aan hebben.

Los daarvan: net zoals het mij tijdens het navigeren niet fijn lijkt om wel handschoenen te dragen, lijkt het mij andersom ook niet fijn om te rijden zonder handschoenen.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Armand » zo jul 04, 2010 21:53

Dit is een goede zaak....alleen als je in een WRC rijd...tja dan heb je meer rechten.


Beetje flauwe opmerking of niet...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor ijsbeer » zo jul 04, 2010 22:04

Vind ik niet.
Het gebeurd gewoon...
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Cinq-Power » zo jul 04, 2010 22:05

Is helaas wel gebaseerd op de waarheid, dus sluit me wel aan bij die opmerking.

Het gebeurd helaas vaak dat er voor de WRC rijders dingen veranderd worden.

Bijv. een te late inschrijving die nog doorgezet wordt of zoals nu kledingvoorschriften die niet gehanteerd hoeven te worden.


Moet je eens mee aankomen als je een 205 rijdt, lachten ze je vierkant uit.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Wim Salabim » zo jul 04, 2010 22:11

Heb net even naar m'n foto's gekeken, maar op KP5 had René wel handschoenen aan!
Wim Salabim
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do sep 08, 2005 17:24
Woonplaats: Valkenswaard

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast