Red_Spike schreef:Laten we het zo zeggen, het heeft in mijn ogen niets met het WRC te maken.
Dat is de spijker op zijn kop slaan
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Red_Spike schreef:Laten we het zo zeggen, het heeft in mijn ogen niets met het WRC te maken.
r199 schreef:En Ten brinke zal 4 wk's rijden met een focus wrc en enkele rally's in nederland met een fiesta S2000.
Dit staat te lezen in een blad bij onze zuiderburen, iemand iets van gehoord?
RobinV-Rally schreef:Armand schreef:Ik dacht dat bij ATM in Montfoort er enkele van zijn vorige WRC's staan.
Daar ga je al. Niet denken, maar verifieren voordat je wat roept. In Montfoort staan twee S14's. Die van Mark en Edwin Schilt.
Ik heb het een tijdje terug van iemand vernomen, maar blijkbaar heb jij iets anders gehoord... Geen zin in discussie, er staan slechts 2 S14's...
Allerts is een twijfelgevaljoostkusters schreef:er zijn wel meer nederlanders met een wrc, en paul allerts is ook een nederlander!
scoobyfreak04 schreef:Allerts is een twijfelgevaljoostkusters schreef:er zijn wel meer nederlanders met een wrc, en paul allerts is ook een nederlander!![]()
Hij zou trouwens een S9 gekocht hebben nu, ik heb een vermoeden dat het de rode Ex Lloyd zal zijn. Weet jij hier toevalig iets meer over?
Armand schreef:Gaat mij erom dat hier af en toe maar wat geroepen wordt. En niet alleen in dit topic. Baseer je op feiten... en verdiep je eens in de mensen die actief zijn in de sport. Nogmaals als je pretendeert nieuws te brengen...
john otten schreef:dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .
ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .
WRC fan schreef:Volgens Olivier Quesnel gaat het WK uit het dal klimmen. Dit komt volgens hem doordat Prodrive (Subaru) en VW in het WK zullen komen. Ook zecht hij dat Rossi volgend jaar een aantal rally's zal gaan rijden in een C4.
Bron: http://www.therallysite.com/
dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .
ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten