WRC; nieuws en geruchten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor jordysport » ma dec 21, 2009 21:46

Red_Spike schreef:Laten we het zo zeggen, het heeft in mijn ogen niets met het WRC te maken.

Dat is de spijker op zijn kop slaan :wink:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor Leo » ma dec 21, 2009 22:05

Het is Nieuws en Geruchten.
En natuurlijk veel dom gelul, kan ook niet anders er is geen bal voor de tv.
Leo

Berichtdoor joostkusters » di dec 22, 2009 0:37

er zijn wel meer nederlanders met een wrc, en paul allerts is ook een nederlander!
joostkusters

Berichtdoor Bart-Jan Keizer » di dec 22, 2009 9:19

r199 schreef:En Ten brinke zal 4 wk's rijden met een focus wrc en enkele rally's in nederland met een fiesta S2000.

Dit staat te lezen in een blad bij onze zuiderburen, iemand iets van gehoord?

Kun je ook gewoon lezen in het Nederlandse START autosportmagazine.

Net als veel ander WRC en NK rallynieuws.
Bart-Jan Keizer

Berichtdoor Frevo » di dec 22, 2009 9:43

RobinV-Rally schreef:
Armand schreef:
Ik dacht dat bij ATM in Montfoort er enkele van zijn vorige WRC's staan.

Daar ga je al. Niet denken, maar verifieren voordat je wat roept. In Montfoort staan twee S14's. Die van Mark en Edwin Schilt.

Ik heb het een tijdje terug van iemand vernomen, maar blijkbaar heb jij iets anders gehoord... Geen zin in discussie, er staan slechts 2 S14's...

Ga je eerst eens verdiepen in wie Armand is voordat je zomaar dingen over de auto's van van Eldik roept. :roll:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor scoobyfreak04 » di dec 22, 2009 14:14

joostkusters schreef:er zijn wel meer nederlanders met een wrc, en paul allerts is ook een nederlander!
Allerts is een twijfelgeval :lol:

Hij zou trouwens een S9 gekocht hebben nu, ik heb een vermoeden dat het de rode Ex Lloyd zal zijn. Weet jij hier toevalig iets meer over?
scoobyfreak04

Berichtdoor mantaboy » di dec 22, 2009 14:20

scoobyfreak04 schreef:
joostkusters schreef:er zijn wel meer nederlanders met een wrc, en paul allerts is ook een nederlander!
Allerts is een twijfelgeval :lol:

Hij zou trouwens een S9 gekocht hebben nu, ik heb een vermoeden dat het de rode Ex Lloyd zal zijn. Weet jij hier toevalig iets meer over?

Je vermoed wel veel... :roll:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor scoobyfreak04 » di dec 22, 2009 15:07

Dat hij een S9 heeft gekocht staat te lezen in autonews.
scoobyfreak04

Berichtdoor Wim Salabim » di dec 22, 2009 18:40

Kan ook de oude van Coffey zijn, waar Bouche de Condroz mee gereden heeft.
Wim Salabim

Berichtdoor official No. 27768 » zo dec 27, 2009 12:11

Ik ben wel benieuwd naar het geluid / vermogen van de nieuwe T1600 motoren vanaf 2011.
Ik zie het als een verbetering; voor milieu, techniek ontwikkeling en laagdrempeligheid voor nieuwe (oude) merken.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor WRC fan » ma dec 28, 2009 18:51

Volgens Olivier Quesnel gaat het WK uit het dal klimmen. Dit komt volgens hem doordat Prodrive (Subaru) en VW in het WK zullen komen. Ook zecht hij dat Rossi volgend jaar een aantal rally's zal gaan rijden in een C4.
Bron: http://www.therallysite.com/
WRC fan

Berichtdoor john otten » ma dec 28, 2009 19:13

dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .

ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .

Armand schreef:Gaat mij erom dat hier af en toe maar wat geroepen wordt. En niet alleen in dit topic. Baseer je op feiten... en verdiep je eens in de mensen die actief zijn in de sport. Nogmaals als je pretendeert nieuws te brengen...
john otten

Berichtdoor mmrizio » ma dec 28, 2009 20:04

john otten schreef:dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .

ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .

Kun je iets duidelijker zijn?

Volgens mij wordt hier niemand gemuilkorfd. Als iedereen uit z'n nek gaat kletsen om interessant en belangrijk te doen, dan wordt het een puinhoop. Speculaties en geruchten zijn leuk zolang er een kern van waarheid in zit. Als ze uit de lucht gegrepen zijn worden het gewoon loze roddels. Daar zit niemand op te wachten.

Maurice

Ps.: De relatie tussen dit forum en vrijheid van meningsuiting is al een keer aan de orde gekomen.
mmrizio

Berichtdoor Alleskids71 » ma dec 28, 2009 20:24

WRC fan schreef:Volgens Olivier Quesnel gaat het WK uit het dal klimmen. Dit komt volgens hem doordat Prodrive (Subaru) en VW in het WK zullen komen. Ook zecht hij dat Rossi volgend jaar een aantal rally's zal gaan rijden in een C4.
Bron: http://www.therallysite.com/

Rossi heeft een aanbod van Jean Alesi, om samen de 24 uur van Le mans te doen, afgewezen omdat hij zich puur op de MotoGP wil richten in 2010. Daarom gaat hij ook de Rally Mexico niet doen omdat die te kort op een belangrijke test zit. Dus het zou mij zeer verbazen als Rossi nu wel een aantal WRC rallies gaat midden in het MotoGP seizoen.
Het zou wel een schitterend affiche zijn:
F1 kampioen Raikonen tegen veelvoudig MototGP kampioen Rossi tegenveelvoudig WRC kampioen Loeb.
Alleskids71

Berichtdoor Armand » ma dec 28, 2009 21:03

dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .

Hé frustie, ik zeg niet dat iemand zijn mening hier niet mag uiten. Graag zelfs. Ik heb meer problemen met sommige mensen die hier wat neerplempen zonder te weten of het waar is ja of nee. Zeker wanneer iemand beweert een website te hebben waar rallynieuws (lees persberichten) op gezet worden uit binnen- en buitenland. Ik weet ook niet alles en als ik twijfel of het niet zeker weet, zal ik niets posten. Maar in het geval van Mark van Eldik en de rest van het team durf ik mijn hand in het vuur te steken voor wat ik hier neerzet.

Ik snap de link niet met de oorlog en eerlijk gezegd snap ik je hele frustratie niet. Hou je als forumganger aan de feiten en als je het niet weet hou je je mond dicht. Althans dat is wat ik geleerd hebt van mijn ouders. En doe eens wat aan je schrijftaal. Je weet wel, hoofdletters, punten, komma's...
Armand

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden