lennartrally schreef:gaat er vanavond nog iemand naar de keuring toe dan ?
Zekers, foto's aan het einde vd avond online (hopelijk)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Kempjes Autosport schreef:lennartrally schreef:gaat er vanavond nog iemand naar de keuring toe dan ?
Zekers, foto's aan het einde vd avond online (hopelijk)
Gerholt schreef:Weer of geen weer lekker genieten morgen.
voor de mensen die niet van regen houden je bent RALLYFAN of niet![]()
![]()
Wolter schreef:mafiabaas101 schreef:Rene Markus schreef:mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke
Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?
mompelt iets van geld en centen
Geld en centen.. zo zo.
Maar je hebt gelijk. Rene; enig idee wat een etherfrequentie kost voor dekking in heel NL? En live rallyradio online per evenement: ook dat kost het nodige, en daarbij denk ik niet dat veel mensen er naar zullen luisteren (ze zijn zelf wel bij de rally aanwezig, je hoeft tenslotte niet aan de andere kant van de wereld te zijn).
topsport schreef:Dit jaar in Hannuit geweest, was echt baggerweer daar.
Wel een zeer zeer goede VDH gezien in de regen, dus als het morgen regent...
Martijn Budding schreef:i.v.m. een grote brand op de harselaar zullen er een paar omleidingen wezen om op het service terrein te komen.
verder is er na mijn weten geen nadelig op effect op de service/rest van de Nederland Rally.
Barneveldse krant:
Rally
Op zaterdag 10 oktober 2009 wordt onder andere in dit gebied een rally verreden. In verband daarmee heeft de gemeente Barneveld in overleg met de organisatie van de rally een aantal verkeersmaatregelen getroffen. De Mercuriusweg ter hoogte van het verbrande pand is afgesloten. Deze afzetting geldt voor vrijdag 9 en zaterdag 10 oktober 2009. Omleidingsborden geven aan hoe deelnemers en bezoekers naar het servicepunt van de rally kunnen rijden.
nu nog even het volgende!
wij als omwonende van de proef rondom kootwijkerbroek(Essen) hebben een brief in de bus gehad met daarbij een in te vullen briefje waar een handtekening op moet.
dit alles is om de rally ook volgend jaar gewoon door te laten gaan.
omdat de organisatie een aantal klachten heeft gehad van omwonenden is de gemeente nu van plan om de rally dus eens per 2 jaar van start te laten gaan!
Nu zijn wij natuurlijk als omwonende(rallyfans) erg trots op onze rally en ze willen aan de hand van deze handtekeningen laten zien dat het een belangrijke rally is.
als er mensen zijn die dit papier ook willen hebben, en hem op willen sturen naar de gemeente barneveld wat allemaal op het formulier te lezen is, wil ik hem wel scannen en even ergens online zetten.
Mail dan even naar:
Martijn_bud@live.nl
ik hoor het wel
Groeten Martijn
Groeten Martijn
lennartrally schreef:Wolter schreef:mafiabaas101 schreef:Rene Markus schreef:mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke
Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?
mompelt iets van geld en centen
Geld en centen.. zo zo.
Maar je hebt gelijk. Rene; enig idee wat een etherfrequentie kost voor dekking in heel NL? En live rallyradio online per evenement: ook dat kost het nodige, en daarbij denk ik niet dat veel mensen er naar zullen luisteren (ze zijn zelf wel bij de rally aanwezig, je hoeft tenslotte niet aan de andere kant van de wereld te zijn).
dan maar gewoon ilegaal ik zeg maar zo http://www.youtube.com/watch?v=SkImPhS-Jy8
Justin van den Berg schreef:Ik denk dat de poster van de youtube link er alleen maar een geintje tegenaan wilde gooien! ( Tenminste, dat is mijn mening nadat ik het filmpje zag) Laten we elkaar niet af lopen zeiken en ons verheugen op een lekker rally-dagje in B'veld.
On-topic please!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten