Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Kempjes Autosport » vr okt 09, 2009 13:04

lennartrally schreef:gaat er vanavond nog iemand naar de keuring toe dan ?

Zekers, foto's aan het einde vd avond online (hopelijk)
Kempjes Autosport

Berichtdoor lennartrally » vr okt 09, 2009 13:06

Kempjes Autosport schreef:

Zekers, foto's aan het einde vd avond online (hopelijk)

mooi zo
lennartrally

Berichtdoor Mabri » vr okt 09, 2009 13:08

Gerholt schreef:Weer of geen weer lekker genieten morgen.
voor de mensen die niet van regen houden je bent RALLYFAN of niet :wink: :wink: :lol:

Wij moeten ook nog opbouwen hoor.
Dan heb ik wel een hekel aan water (ik smelt...) :?

De indeling is al gemaakt voor morgen, maar kan nog wijzigen.
Dus: pas op met wat je wenst..... :twisted:
Mabri

Berichtdoor lennartrally » vr okt 09, 2009 13:14

Wolter schreef:
mafiabaas101 schreef:
Rene Markus schreef:
mafiabaas101 schreef:
mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:

Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn

ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke :roll:

Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?

mompelt iets van geld en centen :?

Geld en centen.. zo zo. ;)

Maar je hebt gelijk. Rene; enig idee wat een etherfrequentie kost voor dekking in heel NL? En live rallyradio online per evenement: ook dat kost het nodige, en daarbij denk ik niet dat veel mensen er naar zullen luisteren (ze zijn zelf wel bij de rally aanwezig, je hoeft tenslotte niet aan de andere kant van de wereld te zijn).

dan maar gewoon ilegaal ik zeg maar zo http://www.youtube.com/watch?v=SkImPhS-Jy8
lennartrally

Berichtdoor Esmee 454 » vr okt 09, 2009 14:27

Ja, ik ga vanavond al even kijken! :D De rally is voor mij aardig in de buurt dus even de voorpret verhogen. Infopakketje neem ik ook meteen mee. :lol:
Esmee 454

Berichtdoor GérardWRM » vr okt 09, 2009 14:33

topsport schreef:Dit jaar in Hannuit geweest, was echt baggerweer daar.
Wel een zeer zeer goede VDH gezien in de regen, dus als het morgen regent...

Denk maar eens aan de Tank S 2007 ,toen Jasper op de laatste KP de achterstand op Mark omzette in winst ,,,,

:)
GérardWRM

Brand op Harselaar

Berichtdoor Martijn Budding » vr okt 09, 2009 14:50

i.v.m. een grote brand op de harselaar zullen er een paar omleidingen wezen om op het service terrein te komen.
verder is er na mijn weten geen nadelig op effect op de service/rest van de Nederland Rally.

Barneveldse krant:

Rally

Op zaterdag 10 oktober 2009 wordt onder andere in dit gebied een rally verreden. In verband daarmee heeft de gemeente Barneveld in overleg met de organisatie van de rally een aantal verkeersmaatregelen getroffen. De Mercuriusweg ter hoogte van het verbrande pand is afgesloten. Deze afzetting geldt voor vrijdag 9 en zaterdag 10 oktober 2009. Omleidingsborden geven aan hoe deelnemers en bezoekers naar het servicepunt van de rally kunnen rijden.

nu nog even het volgende!
wij als omwonende van de proef rondom kootwijkerbroek(Essen) hebben een brief in de bus gehad met daarbij een in te vullen briefje waar een handtekening op moet.
dit alles is om de rally ook volgend jaar gewoon door te laten gaan.
omdat de organisatie een aantal klachten heeft gehad van omwonenden is de gemeente nu van plan om de rally dus eens per 2 jaar van start te laten gaan!
Nu zijn wij natuurlijk als omwonende(rallyfans) erg trots op onze rally en ze willen aan de hand van deze handtekeningen laten zien dat het een belangrijke rally is.
als er mensen zijn die dit papier ook willen hebben, en hem op willen sturen naar de gemeente barneveld wat allemaal op het formulier te lezen is, wil ik hem wel scannen en even ergens online zetten.
Mail dan even naar:
Martijn_bud@live.nl
ik hoor het wel

Groeten Martijn

Groeten Martijn
Martijn Budding

Re: Brand op Harselaar

Berichtdoor jjussttinn » vr okt 09, 2009 15:17

Martijn Budding schreef:i.v.m. een grote brand op de harselaar zullen er een paar omleidingen wezen om op het service terrein te komen.
verder is er na mijn weten geen nadelig op effect op de service/rest van de Nederland Rally.

Barneveldse krant:

Rally

Op zaterdag 10 oktober 2009 wordt onder andere in dit gebied een rally verreden. In verband daarmee heeft de gemeente Barneveld in overleg met de organisatie van de rally een aantal verkeersmaatregelen getroffen. De Mercuriusweg ter hoogte van het verbrande pand is afgesloten. Deze afzetting geldt voor vrijdag 9 en zaterdag 10 oktober 2009. Omleidingsborden geven aan hoe deelnemers en bezoekers naar het servicepunt van de rally kunnen rijden.

nu nog even het volgende!
wij als omwonende van de proef rondom kootwijkerbroek(Essen) hebben een brief in de bus gehad met daarbij een in te vullen briefje waar een handtekening op moet.
dit alles is om de rally ook volgend jaar gewoon door te laten gaan.
omdat de organisatie een aantal klachten heeft gehad van omwonenden is de gemeente nu van plan om de rally dus eens per 2 jaar van start te laten gaan!
Nu zijn wij natuurlijk als omwonende(rallyfans) erg trots op onze rally en ze willen aan de hand van deze handtekeningen laten zien dat het een belangrijke rally is.
als er mensen zijn die dit papier ook willen hebben, en hem op willen sturen naar de gemeente barneveld wat allemaal op het formulier te lezen is, wil ik hem wel scannen en even ergens online zetten.
Mail dan even naar:
Martijn_bud@live.nl
ik hoor het wel

Groeten Martijn

Groeten Martijn

Goed dat je dit doet. De rally is idd erg belangrijk voor de omgeving.
jjussttinn

Berichtdoor Martijn Budding » vr okt 09, 2009 15:19

nou ik doe het niet ik heb het formulier ook maar in de bus gekregen! maar ik dacht ik zal het eens gaan promoten!

Groetjes
Martijn Budding

Berichtdoor Hein » vr okt 09, 2009 15:23

lennartrally schreef:
Wolter schreef:
mafiabaas101 schreef:
Rene Markus schreef:
mafiabaas101 schreef:
mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:

Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn

ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke :roll:

Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?

mompelt iets van geld en centen :?

Geld en centen.. zo zo. ;)

Maar je hebt gelijk. Rene; enig idee wat een etherfrequentie kost voor dekking in heel NL? En live rallyradio online per evenement: ook dat kost het nodige, en daarbij denk ik niet dat veel mensen er naar zullen luisteren (ze zijn zelf wel bij de rally aanwezig, je hoeft tenslotte niet aan de andere kant van de wereld te zijn).

dan maar gewoon ilegaal ik zeg maar zo http://www.youtube.com/watch?v=SkImPhS-Jy8

En jij betaalt ook de boetes? 10 tegen 1 dat de RCD (Radio Controle Dienst als die tenminste nog bestaat) dan controleert. De boetes die ze uitdelen zijn niet mals. Tel daar bij op de Buma rechten van eventuele muziek die uitgezonden is, huren en vergoeden van eventueel in beslag genomen apparatuur, inhuren van goede verslaggevers. En je hebt een kostenplaatje.

Denk even na voor je iets roept van 'lekker illegaal doen'. Zo breng je in al je fanatisme de organisaties alleen maar in nog lastigere pakketten dan ze vaak al zitten om vergunningen los te peuteren.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Justin van den Berg » vr okt 09, 2009 15:41

Ik denk dat de poster van de youtube link er alleen maar een geintje tegenaan wilde gooien! ( Tenminste, dat is mijn mening nadat ik het filmpje zag :lol: ) Laten we elkaar niet af lopen zeiken en ons verheugen op een lekker rally-dagje in B'veld.

On-topic please!
Justin van den Berg

Berichtdoor r199 » vr okt 09, 2009 15:43

Kan je beters niet doen nee, de RCD tegenwoordig AT agentschap telecom
zijn zekers niet kinderachtig. Paar kameraden van mij hebben het deze zomer nog geprobeert. Mooi resultaat 1600 euro boete, zender en aparatuur in beslag = 3000 euro. Dat gaat lekker en gelukkig geen stemra anders kan het oplopen tot 5000 euro minimaal. Stoor je een nationaale zender kan het oplopen tot 500 euro per reclame blok waarin je stoort.

Maar ff terug op het draadje hoop dat het een mooie spannende rally word.
r199

Berichtdoor Hein » vr okt 09, 2009 16:08

Justin van den Berg schreef:Ik denk dat de poster van de youtube link er alleen maar een geintje tegenaan wilde gooien! ( Tenminste, dat is mijn mening nadat ik het filmpje zag :lol: ) Laten we elkaar niet af lopen zeiken en ons verheugen op een lekker rally-dagje in B'veld.

On-topic please!

Ook al is het een geintje. Lennart was wel de tweede die dat geintje maakte. Voor je het weet is er ergens een idioot die al dan niet goedwillend bedoeld het geintje werkelijkheid maakt. En dan? Leuk voor een organisatie.

Vandaar de laatste zin: denk na voor je iets roept. Is ook niet als zeiken bedoeld, maar wel als wakkerschudder.
Be yourself, there are too many others
Hein

ach etterpiraten

Berichtdoor Starkoo » vr okt 09, 2009 16:47

Ze moeten ze niet meer gaan bekeuren, zolang ze geen ander zenders storen waarom niet, 94 tot 94,3 en 97 tot 98 daar zitten toch geen andere zenders! En voor de artiesten is het een uitstekende promotie!

Maar ontopic: Ben het eens weer of geen weer het is altijd rally weer, ik heb er zin aan!
Starkoo

Berichtdoor Sjeik1981 » vr okt 09, 2009 16:48

ik ook, al hoop ik wel op in ieder geval droog weer, maar goed mooie wedstrijd met dikke vette drifts.
Spannende strijd etc etc etc.
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden