Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bartrallyfan schreef:Wat was het weer een geweldigge rally, Wat kan het WK hier enorm veel van leren. Super live beelden en veel verschillende merken aan de start met een top auto. Van mij mag dit het WK van de toekomst worden!
Holkers schreef:Geweldige beelden van Eurosport, maar dat tenenkrommende commentaar... Vanaf de start van de Fin Hanninen... "kijk, hij gebruikt nog als vanouds de handrem, iets wat ze in de formule 1 niet kunnen" ten eerste gebruikte hij dat ding niet en ten tweede; dûh... "Kijk, de Tsjechische vlag, dat moet een opsteker zijn voor Hanninen" De Fin Hanninen? en het ging zo door en door en door en door totdat ik het geluid eraf gezet heb, wat een druif eerste klas!
Campos schreef:Holkers schreef:Geweldige beelden van Eurosport, maar dat tenenkrommende commentaar... Vanaf de start van de Fin Hanninen... "kijk, hij gebruikt nog als vanouds de handrem, iets wat ze in de formule 1 niet kunnen" ten eerste gebruikte hij dat ding niet en ten tweede; dûh... "Kijk, de Tsjechische vlag, dat moet een opsteker zijn voor Hanninen" De Fin Hanninen? en het ging zo door en door en door en door totdat ik het geluid eraf gezet heb, wat een druif eerste klas!
Als je digitale tv hebt: engels commentaar selecterenDoe ik bij elk autosportprogramma op Eurosport wat niet door Peter Baert becommentarieert wordt!
Leo schreef:Zie echt wel 100 x liever een WRC want die hebben echt wel meer vermogen.
De opzet is goed, maar er moet echt een turbo op deze auto's
RobinV-Rally schreef:Jasper 7e, Piepers 17e, Moree 22e en Braat 24e. Mooie resultaten voor onze Nederlanders!
Campos schreef:Wel leuk trouwens dat zelfs de verbindingsroute van Jasper live te zien waren op tv
En heul lang op de proef >5 minuten live onboard, en ontzettend veel credits van de Engelse commentatoren!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast