IRC Ypers 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gschutten » za jun 20, 2009 21:09

Jasper heeft net met 0,1 sec zijn 6e plaats verloren aan Gilles Schammel..... jammer, maar wel de snelste groep N!!!

En Kris Meeke zijn 3e op rij!
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Bartrallyfan » za jun 20, 2009 21:17

Wat was het weer een geweldigge rally, Wat kan het WK hier enorm veel van leren. Super live beelden en veel verschillende merken aan de start met een top auto. Van mij mag dit het WK van de toekomst worden!
Bartrallyfan

Berichtdoor RobinV-Rally » za jun 20, 2009 21:20

Bartrallyfan schreef:Wat was het weer een geweldigge rally, Wat kan het WK hier enorm veel van leren. Super live beelden en veel verschillende merken aan de start met een top auto. Van mij mag dit het WK van de toekomst worden!

Ik sluit me hier volledig bij aan! Heel competitief, snel en toch betaalbaar. Qua geluid mooier (naar mijn idee) alleen het mist wel een beetje met de echte WRC, maar dit veld ligt zo dicht bij elkaar, het zit in secondes van elkaar. En zelfs een goede rijder in een goede groep N auto kan hier nog iets tussen doen...
Top competitie, misschien is het met turbo nog leuker, maar dit gaat ook gewoon hard!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Leo » za jun 20, 2009 21:24

Zie echt wel 100 x liever een WRC want die hebben echt wel meer vermogen.
De opzet is goed, maar er moet echt een turbo op deze auto's
Leo

Berichtdoor sharply.jac|NL » za jun 20, 2009 21:32

Het belangrijkste is dat het betaalbaar blijft. Laten ze niet in de valkuil stappen waar de DTM (2 merken), WRC (2 merken) en de F1 (3 merken) in zijn gevallen.

Dit is gewoon geweldig. Volgend jaar kan de traditionele groep N ook mee gaan doen om het podium en ik zie er nu al naar uit.

Heb het idee dat je nu niet naar gentleman drivers zit te kijken maar naar drivers met talent.
Laatst bijgewerkt door sharply.jac|NL op za jun 20, 2009 21:39, in totaal 1 keer bewerkt.
sharply.jac|NL

Berichtdoor Holkers » za jun 20, 2009 21:37

Geweldige beelden van Eurosport, maar dat tenenkrommende commentaar... Vanaf de start van de Fin Hanninen... "kijk, hij gebruikt nog als vanouds de handrem, iets wat ze in de formule 1 niet kunnen" ten eerste gebruikte hij dat ding niet en ten tweede; dûh... "Kijk, de Tsjechische vlag, dat moet een opsteker zijn voor Hanninen" De Fin Hanninen? en het ging zo door en door en door en door totdat ik het geluid eraf gezet heb, wat een druif eerste klas!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Campos » za jun 20, 2009 21:40

Holkers schreef:Geweldige beelden van Eurosport, maar dat tenenkrommende commentaar... Vanaf de start van de Fin Hanninen... "kijk, hij gebruikt nog als vanouds de handrem, iets wat ze in de formule 1 niet kunnen" ten eerste gebruikte hij dat ding niet en ten tweede; dûh... "Kijk, de Tsjechische vlag, dat moet een opsteker zijn voor Hanninen" De Fin Hanninen? en het ging zo door en door en door en door totdat ik het geluid eraf gezet heb, wat een druif eerste klas!

Als je digitale tv hebt: engels commentaar selecteren ;) Doe ik bij elk autosportprogramma op Eurosport wat niet door Peter Baert becommentarieert wordt!
Campos

Berichtdoor sharply.jac|NL » za jun 20, 2009 21:51

Campos schreef:
Holkers schreef:Geweldige beelden van Eurosport, maar dat tenenkrommende commentaar... Vanaf de start van de Fin Hanninen... "kijk, hij gebruikt nog als vanouds de handrem, iets wat ze in de formule 1 niet kunnen" ten eerste gebruikte hij dat ding niet en ten tweede; dûh... "Kijk, de Tsjechische vlag, dat moet een opsteker zijn voor Hanninen" De Fin Hanninen? en het ging zo door en door en door en door totdat ik het geluid eraf gezet heb, wat een druif eerste klas!

Als je digitale tv hebt: engels commentaar selecteren ;) Doe ik bij elk autosportprogramma op Eurosport wat niet door Peter Baert becommentarieert wordt!

Ik die hetzelfde als mijn tenen door de zolen van mijn schoenen komen.
sharply.jac|NL

Berichtdoor Peterrrrr » za jun 20, 2009 22:02

Die commentator was idd écht slecht met als dieptepunt de tjechische vlag hahaha
Peterrrrr

Berichtdoor ExTaxi » za jun 20, 2009 22:16

Leo schreef:Zie echt wel 100 x liever een WRC want die hebben echt wel meer vermogen.
De opzet is goed, maar er moet echt een turbo op deze auto's

ik denk dat geen nederlander dit S2000 geweld bijhoudt......ook de mannen in de WRC's niet, of ben ik dan iets te rooskleurig?
ExTaxi

Berichtdoor RobinV-Rally » za jun 20, 2009 22:18

Jasper 7e, Piepers 17e, Moree 22e en Braat 24e. Mooie resultaten voor onze Nederlanders!
RobinV-Rally
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor official No. 27768 » za jun 20, 2009 22:19

RobinV-Rally schreef:Jasper 7e, Piepers 17e, Moree 22e en Braat 24e. Mooie resultaten voor onze Nederlanders!

Absoluut! Klasse!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor rimo1000 » za jun 20, 2009 22:34

met het commetaar is het al jaren kloten in allen klassen van de autosport vraag maar aan jaap van lagen op eurosport
rimo1000

Berichtdoor Campos » za jun 20, 2009 22:41

Wel leuk trouwens dat zelfs de verbindingsroute van Jasper live te zien was op tv :mrgreen:

En heul lang op de proef, >5 minuten live onboard met ontzettend veel credits van de Engelse commentatoren over zijn prestatie!
Laatst bijgewerkt door Campos op za jun 20, 2009 22:43, in totaal 1 keer bewerkt.
Campos

Berichtdoor RobinV-Rally » za jun 20, 2009 22:42

Campos schreef:Wel leuk trouwens dat zelfs de verbindingsroute van Jasper live te zien waren op tv :mrgreen:

En heul lang op de proef >5 minuten live onboard, en ontzettend veel credits van de Engelse commentatoren!

En ook wel geheel terecht! 7e algemeen in een Groep N tussen al die kanonnen... Zeer mooie prestatie van Jasper!
RobinV-Rally
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden