Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jeroenski schreef:ja mark, maar je weet wat ik bedoel, zijn er vroeger kp's afgelast omdat het te nat was.
bij mijn weten niet.
gr jeroen
Cinq-Power schreef:Remproblemen zijn volgens mij wel een beetje Weijs zijn dingetje.
Met de vorige auto remproblemen en nu met deze ook al.
Nu hopen dat ie het volhoudt.
Mark Verhoeven schreef:Cinq-Power schreef:Remproblemen zijn volgens mij wel een beetje Weijs zijn dingetje.
Met de vorige auto remproblemen en nu met deze ook al.
Nu hopen dat ie het volhoudt.
Veel links remmen, daar wordt het zaakje heet van en kan tot remproblemen leiden...
jord keuten schreef:jeroenski schreef:wat is dan de essentie van rallyrijden???
in alle omstandigheden de kp zo snel mogelijk afleggen???
ik snap er niets van.
het lijken wel indy car, 2 druppels regen en stoppen die handel.
rallyrijders stonden(ja stonden) altijd bekend als allround coureurs.
nee een beetje water op de baan en annuleren die proef.
kijk eens naar het irc ,lekker rijden op de sneeuw.
zo hoort het.
echt laat het irc maar doorkomen.
gr jeroenski
Het gaat niet alleen om de rijders en de proef maar ook om de toeschouwers.
Ik ben het met je eens Jeroen,jeroenski schreef:ja en nu zie ik alleen reacties van mensen die nog nooit een proef in de regen hebben gereden.
eerst zelf doen en dan reageren.
het zijn gewoon zeikers, er ligt te veel water ,nou dan moet je je aanpassen aan de omstandigheden.
maat annuleren is makkelijker.
briljant schreef:Ik ben het met je eens Jeroen,jeroenski schreef:ja en nu zie ik alleen reacties van mensen die nog nooit een proef in de regen hebben gereden.
eerst zelf doen en dan reageren.
het zijn gewoon zeikers, er ligt te veel water ,nou dan moet je je aanpassen aan de omstandigheden.
maat annuleren is makkelijker.
Ik kan me Hulst 2003 nog goed herinneren.
Alle auto's in het parkfermé stonden op slicks en mochten niet meer servicen voor de eerste KP.
En toen begon het me toch te regenen.
Dan moet je je verstand gebruiken en zorgen dat je aan de finish komt.
Ab Molkenboer schreef:Karten doe je toch op een heel andere stijl je laat het gas wel degelijk los als je remt
Ab Molkenboer schreef:Karten doe je toch op een heel andere stijl je laat het gas wel degelijk los als je remt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten