Conrad Euregio Rally en Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ExTaxi » za nov 01, 2008 9:48

morgen flitscontrole bij Deventer te verwachten op de A1
ExTaxi

Berichtdoor Jan Erik Rietman » za nov 01, 2008 9:57

Hoi, even voor de (mijn, te krappe) planning van vandaag, Wanneer en waar ongeveer is KP1 , is dat in de buurt van Hengelo, of rijden ze deze in de buurt van Hardenberg.

Als ik vanmiddag eerst naar Hengelo moet dan kan het lastig qua tijd worden.

Alvast bedankt
Jan Erik Rietman

Berichtdoor antoine » za nov 01, 2008 9:57

Eerder vertrekken? :wink:
antoine

Berichtdoor erikjan » za nov 01, 2008 10:04

Jan Erik Rietman schreef:Hoi, even voor de (mijn, te krappe) planning van vandaag, Wanneer en waar ongeveer is KP1 , is dat in de buurt van Hengelo, of rijden ze deze in de buurt van Hardenberg.

Alvast bedankt

alles ten zuiden van Hengelo ;-)
erikjan

Geen info.

Berichtdoor Starkoo » za nov 01, 2008 10:05

tja info halen is goed voor de rallysport! Dus ik denk dat weining hier tijdschema enz los laten, ik doe het ook niet, wat is 7 euro nou hey :P
Starkoo

Re: Geen info.

Berichtdoor erikjan » za nov 01, 2008 10:13

Starkoo schreef:tja info halen is goed voor de rallysport! Dus ik denk dat weining hier tijdschema enz los laten, ik doe het ook niet, wat is 7 euro nou hey :P

en daarbij, de info-pakketjes zijn op een groot aantal lokaties in de regio al 2 dagen te koop...

dus planning hoeft dan niet in eerste instantie het probleem te zijn, wel een goede voorbereiding ;-)

vanaf donderdagmiddag bijvoorbeeld lag het infomateriaal al te koop bij de Shell in Almelo :D , 1 minuutje vanaf de A35
erikjan

Re: Geen info.

Berichtdoor Starkoo » za nov 01, 2008 10:24

erikjan schreef:
Starkoo schreef:tja info halen is goed voor de rallysport! Dus ik denk dat weining hier tijdschema enz los laten, ik doe het ook niet, wat is 7 euro nou hey :P

en daarbij, de info-pakketjes zijn op een groot aantal lokaties in de regio al 2 dagen te koop...

dus planning hoeft dan niet in eerste instantie het probleem te zijn, wel een goede voorbereiding ;-)

vanaf donderdagmiddag bijvoorbeeld lag het infomateriaal al te koop bij de Shell in Almelo :D , 1 minuutje vanaf de A35

En de kaarten enz zijn zeer goed! Ik wens iedereen een leuk rally weekend!
Starkoo

Berichtdoor JeroenDommerholt » za nov 01, 2008 10:24

heb het boekje van vorig jaar weer uit de kast getrokken :) bij dat boekje kp 1/4 weet iemand of ze die weer rijden? en hoelaat want anders ga ik eerst een boekje halen en dan verder kijken :oops:
JeroenDommerholt

Berichtdoor Trudie » za nov 01, 2008 10:26

heb net kp 3 verkent (2 km van me huis) en die licht er erg modderig bij op sommige stukken.
er zijn twee mooie punten om te kijken, de tweede haaks links(hier komen ze erg hard aan over een mooie asvalt weg) en de derde haaks links.(met daarvoor een mooie bocht)
Trudie

Berichtdoor Starkoo » za nov 01, 2008 10:40

Trudie schreef:heb net kp 3 verkent (2 km van me huis) en die licht er erg modderig bij op sommige stukken.
er zijn twee mooie punten om te kijken, de tweede haaks links(hier komen ze erg hard aan over een mooie asvalt weg) en de derde haaks links.(met daarvoor een mooie bocht)
Mooie omschrijving, die kp is ook niet ver van mij af :P

Een ding nog trouwens er zit een 60 km weg tussen de Beckum en de Hoeve rij daar niet te hard want er word daar wel is geflitst, vooral opletten bij zon mechanisatie bedrijf of zoiets!
Starkoo

Berichtdoor aj seppenwoolde » za nov 01, 2008 10:48

JeroenDommerholt schreef:heb het boekje van vorig jaar weer uit de kast getrokken :) bij dat boekje kp 1/4 weet iemand of ze die weer rijden? en hoelaat want anders ga ik eerst een boekje halen en dan verder kijken :oops:

ik heb die van vorigjaar niet zo bij de hand maar ik dacht dat kp 1 het zelfde was alleen andersom en daar word gestart om 14.01 uur
aj seppenwoolde

Berichtdoor JeroenDommerholt » za nov 01, 2008 10:52

ik heb die van vorigjaar niet zo bij de hand maar ik dacht dat kp 1 het zelfde was alleen andersom en daar word gestart om 14.01 uur

dankjewel :wink: stond vorig jaar ook op dat punt (kwinkelerweg) toen ging haverkate eruit :roll:

rijden ze die vandaag dan :P want dat zei je er niet bij :P
JeroenDommerholt

Berichtdoor PatrickTwente » za nov 01, 2008 13:19

is er nog een rallyradio??

zend delta FM de rally uit?
PatrickTwente

Berichtdoor Jaccoooo » za nov 01, 2008 13:29

Jan Erik Rietman schreef:Hoi, even voor de (mijn, te krappe) planning van vandaag, Wanneer en waar ongeveer is KP1 , is dat in de buurt van Hengelo, of rijden ze deze in de buurt van Hardenberg.

Alvast bedankt

in de buurt van Hardenberg :?: :? hoe lang is het geleden dat jij bij de euregio rally bent geweest :?: die proeven rijden ze tegenwoordig in Juni en dan heet het de vechtdal rallysprint 8)
Jaccoooo

Berichtdoor PatrickTwente » za nov 01, 2008 14:13

Wevers en PVM en Kuipers sr openen evensnel 4:35
PatrickTwente

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden