Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan Erik Rietman schreef:Hoi, even voor de (mijn, te krappe) planning van vandaag, Wanneer en waar ongeveer is KP1 , is dat in de buurt van Hengelo, of rijden ze deze in de buurt van Hardenberg.
Als ik vanmiddag eerst naar Hengelo moet dan kan het lastig qua tijd worden.
Alvast bedankt
Starkoo schreef:tja info halen is goed voor de rallysport! Dus ik denk dat weining hier tijdschema enz los laten, ik doe het ook niet, wat is 7 euro nou hey
erikjan schreef:Starkoo schreef:tja info halen is goed voor de rallysport! Dus ik denk dat weining hier tijdschema enz los laten, ik doe het ook niet, wat is 7 euro nou hey
en daarbij, de info-pakketjes zijn op een groot aantal lokaties in de regio al 2 dagen te koop...
dus planning hoeft dan niet in eerste instantie het probleem te zijn, wel een goede voorbereiding
vanaf donderdagmiddag bijvoorbeeld lag het infomateriaal al te koop bij de Shell in Almelo, 1 minuutje vanaf de A35
Mooie omschrijving, die kp is ook niet ver van mij afTrudie schreef:heb net kp 3 verkent (2 km van me huis) en die licht er erg modderig bij op sommige stukken.
er zijn twee mooie punten om te kijken, de tweede haaks links(hier komen ze erg hard aan over een mooie asvalt weg) en de derde haaks links.(met daarvoor een mooie bocht)
JeroenDommerholt schreef:heb het boekje van vorig jaar weer uit de kast getrokkenbij dat boekje kp 1/4 weet iemand of ze die weer rijden? en hoelaat want anders ga ik eerst een boekje halen en dan verder kijken
ik heb die van vorigjaar niet zo bij de hand maar ik dacht dat kp 1 het zelfde was alleen andersom en daar word gestart om 14.01 uur
Jan Erik Rietman schreef:Hoi, even voor de (mijn, te krappe) planning van vandaag, Wanneer en waar ongeveer is KP1 , is dat in de buurt van Hengelo, of rijden ze deze in de buurt van Hardenberg.
Als ik vanmiddag eerst naar Hengelo moet dan kan het lastig qua tijd worden.
Alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten