Rallysport TV discussie

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hunter » wo jul 23, 2008 14:48

Zojuist ook de zaterdagmiddag versie bekeken...
Gewoon een half uur genieten!! Heerlijk...

Moest alleen wel lachen bij interview aan eind bij Wevers...
Lange intro voordat de vraag kwam.

Wel top trouwens dat biertje aan het eind 8)
Hunter

Berichtdoor RSTV » wo jul 23, 2008 16:25

Zonet een nieuwe versie van de zaterdag middag geupdate.
RSTV

Berichtdoor Deimos000 » wo jul 23, 2008 17:05

Zo, uh, erg leuk hoor, uh, alleen uh, wel erg vaak uh... Teminste, uh, in het uh, eerste stukje, Eifel vrijdag

Dus.. Uh..

Verder erg gaaf! :D
Deimos000

Berichtdoor petervdb1981 » wo jul 23, 2008 17:08

leuke beelden alleen het geluid deed het niet meer op het einde

succes
petervdb1981

Berichtdoor Wolter » wo jul 23, 2008 17:20

Goed initiatief, leuke beelden. Prima (en ik sluit me uiteraard ook aan bij de verbeterpunten die al genoemd waren).

Maar de BWin Player. Opzich geen probleem dat RSTV daarin werkt, maar ik vind het wel vervelend dat nu in Firefox, beelden -die ik voorheen kon bekijken met media player- nu ineens afgespeeld worden met de BWin Player.

IE heeft dat probleem niet trouwens.

Dus daar ''even'' iets op verzinnen, of de player zo uitgebreid maken dat deze dezelfde functies heeft als media player (voornamelijk het terug -en vooruit spoelen!)
Wolter

Berichtdoor RSTV » wo jul 23, 2008 17:34

Wolter schreef:Goed initiatief, leuke beelden. Prima (en ik sluit me uiteraard ook aan bij de verbeterpunten die al genoemd waren).

Maar de BWin Player. Opzich geen probleem dat RSTV daarin werkt, maar ik vind het wel vervelend dat nu in Firefox, beelden -die ik voorheen kon bekijken met media player- nu ineens afgespeeld worden met de BWin Player.

Dus daar ''even'' iets op verzinnen, of de player zo uitgebreid maken dat deze dezelfde functies heeft als media player (voornamelijk het terug -en vooruit spoelen!)

Zou je misschien kunnen aangeven om welke website(s) dit gaat?

Het uiteindelijke ontwikkel doel is dat de BWin player ook vooruit / achteruit kan spoelen en je kan 'springen' naar een bepaalde tijdcode zonder dat er gebuffered hoeft te worden. Overigens kun je al met de PLUS en MIN knop op je numpad versneld of langzamer afspelen. Hiermee kun je dus slow motion beelden bekijken wanneer jij dat wilt.

Over een kleine 30 minuten staat ook een nieuwe zaterdag middag versie online.
RSTV

Berichtdoor Deimos000 » wo jul 23, 2008 17:37

Deimos000 schreef:Zo, uh, erg leuk hoor, uh, alleen uh, wel erg vaak uh... Teminste, uh, in het uh, eerste stukje, Eifel vrijdag

Dus.. Uh..

En nu even een serieuze reactie na de eerste twee afleveringen gezien te hebben;

+ beeldkwaliteit
+ positiebepaling op de KP's
+ onboard beelden met buiten beelden
+ duidelijke stem commentator

- "uh" gebruik door commentator
- onzinnig / onvolledig / jargon (Suubaaruuu) commentaar
- teveel van dezelfde beelden
- geen controls om de video te stoppen / pauzeren
- Reclame ?!!?? :(
Laatst bijgewerkt door Deimos000 op wo jul 23, 2008 17:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Deimos000

Berichtdoor Wolter » wo jul 23, 2008 17:40

RSTV schreef:
Wolter schreef:Goed initiatief, leuke beelden. Prima (en ik sluit me uiteraard ook aan bij de verbeterpunten die al genoemd waren).

Zou je misschien kunnen aangeven om welke website(s) dit gaat?

Het uiteindelijke ontwikkel doel is dat de BWin player ook vooruit / achteruit kan spoelen en je kan 'springen' naar een bepaalde tijdcode zonder dat er gebuffered hoeft te worden. Overigens kun je al met de PLUS en MIN knop op je numpad versneld of langzamer afspelen. Hiermee kun je dus slow motion beelden bekijken wanneer jij dat wilt.

Over een kleine 30 minuten staat ook een nieuwe zaterdag middag versie online.

www.uitzendinggemist.nl
http://www.robertvierhout.nl
en waarschijnlijk nog meer.
(voor de duidelijkheid: alleen via firefox)
Wolter

Berichtdoor RSTV » wo jul 23, 2008 17:42

Deimos000 schreef:- teveel van dezelfde beelden

Zou je misschien kunnen aangeven welke beelden dubbel gebruikt zijn? (buiten de replays die in de interviews zijn gebruikt) Omdat een groot aantal van de proeven dubbel gereden moesten worden kan het lijken dat materiaal soms dubbel gebruikt wordt.

Je kunt in volledig scherm modus (dubbel klik op video) ook met de spatiebalk de speler pauzeren.
Laatst bijgewerkt door RSTV op wo jul 23, 2008 20:34, in totaal 1 keer bewerkt.
RSTV

Berichtdoor Deimos000 » wo jul 23, 2008 17:47

RSTV schreef:
Deimos000 schreef:- teveel van dezelfde beelden

Zou je misschien kunnen aangeven welke beelden dubbel gebruikt zijn? (buiten de replays die in de interviews zijn gebruikt) Omdat een groot aantaal van de proeven dubbel gereden moesten worden kan het lijken dat materiaal soms dubbel gebruikt word.

Je kunt in volledig sherm modus (dubbel klik op video) ook met de spatiebalk de speler pauzeren.

er zijn geen beelden dubbel gebruikt (staat ook niet in m'n bericht ;)), mijn mening is gewoon dat er teveel van hetzelfde moment is (helikopter die een tijd in beeld is, veel doorkomsten van dezelfde equipe). Als je twee doorkomsten achter elkaar zet hou je nog ruimte over voor andere deelnemers.
Deimos000

Berichtdoor RSTV » wo jul 23, 2008 18:01

Wolter schreef:www.uitzendinggemist.nl

Je kunt in firefox via Extra > Opties > Inhoud dan onderaan de knop 'Beheren' onder de titel bestandstypes bepalen welke speler je wilt gebruiken als standaard type voor video bestanden.
Je zou dan voor MPEG Filmfragment onderaan via 'Actie wijzigen' de standaard speler terug naar Windows Media Player kunnen zetten.
RSTV

Berichtdoor YellowLeonVT » wo jul 23, 2008 18:33

Is Merksteijn JR nu 3e of 4e geworden ? In het zaterdagmiddag verslag wordt elke keer 4e genoemd net achter pa, maar de off.website en lijst die je aan het eind in beeld ziet beweerd het tegenovergestelde ?

http://www.eifel-rallye.de/tl_files/dow ... nis-08.pdf

Vind het verder een top idee ! Alleen had ik zelf wat meer afwisselende beelden gezien.. Kwestie van smaak, das voor iedereen anders..
Laatst bijgewerkt door YellowLeonVT op wo jul 23, 2008 18:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor Wolter » wo jul 23, 2008 18:37

RSTV schreef:
Wolter schreef:www.uitzendinggemist.nl

Je kunt in firefox via Extra > Opties > Inhoud dan onderaan de knop 'Beheren' onder de titel bestandstypes bepalen welke speler je wilt gebruiken als standaard type voor video bestanden.
Je zou dan voor MPEG Filmfragment onderaan via 'Actie wijzigen' de standaard speler terug naar Windows Media Player kunnen zetten.

Werkt niet. Ik heb alle video -en geluidsextensies op media player gezet. Ik zie ook nergens de BWin player vermeld staan...
Wolter

Berichtdoor pipo » wo jul 23, 2008 18:46

Deimos000 schreef:
Deimos000 schreef:Zo, uh, erg leuk hoor, uh, alleen uh, wel erg vaak uh... Teminste, uh, in het uh, eerste stukje, Eifel vrijdag

Dus.. Uh..

En nu even een serieuze reactie na de eerste twee afleveringen gezien te hebben;

+ beeldkwaliteit
+ positiebepaling op de KP's
+ onboard beelden met buiten beelden
+ duidelijke stem commentator

- "uh" gebruik door commentator
- onzinnig / onvolledig / jargon (Suubaaruuu) commentaar
- teveel van dezelfde beelden
- Reclame ?!!?? :(

HM.. :wink:
pipo

Berichtdoor roadster36 » wo jul 23, 2008 19:58

Jongens niet zo zeuren ,
voor een eerste keer vind ik dit echt perfect (HULDE)
in het weekend kun je nu gewoon naar rally`s gaan zonder het gemis van 6x zelfde berichtgeving van RR
roadster36

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia