Gewoon een half uur genieten!! Heerlijk...
Moest alleen wel lachen bij interview aan eind bij Wevers...
Lange intro voordat de vraag kwam.
Wel top trouwens dat biertje aan het eind
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:Goed initiatief, leuke beelden. Prima (en ik sluit me uiteraard ook aan bij de verbeterpunten die al genoemd waren).
Maar de BWin Player. Opzich geen probleem dat RSTV daarin werkt, maar ik vind het wel vervelend dat nu in Firefox, beelden -die ik voorheen kon bekijken met media player- nu ineens afgespeeld worden met de BWin Player.
IE heeft dat probleem niet trouwens.
Dus daar ''even'' iets op verzinnen, of de player zo uitgebreid maken dat deze dezelfde functies heeft als media player (voornamelijk het terug -en vooruit spoelen!)
Deimos000 schreef:Zo, uh, erg leuk hoor, uh, alleen uh, wel erg vaak uh... Teminste, uh, in het uh, eerste stukje, Eifel vrijdag
Dus.. Uh..
Verder erg gaaf!
RSTV schreef:Wolter schreef:Goed initiatief, leuke beelden. Prima (en ik sluit me uiteraard ook aan bij de verbeterpunten die al genoemd waren).
Maar de BWin Player. Opzich geen probleem dat RSTV daarin werkt, maar ik vind het wel vervelend dat nu in Firefox, beelden -die ik voorheen kon bekijken met media player- nu ineens afgespeeld worden met de BWin Player.
IE heeft dat probleem niet trouwens.
Dus daar ''even'' iets op verzinnen, of de player zo uitgebreid maken dat deze dezelfde functies heeft als media player (voornamelijk het terug -en vooruit spoelen!)
Zou je misschien kunnen aangeven om welke website(s) dit gaat?
Het uiteindelijke ontwikkel doel is dat de BWin player ook vooruit / achteruit kan spoelen en je kan 'springen' naar een bepaalde tijdcode zonder dat er gebuffered hoeft te worden. Overigens kun je al met de PLUS en MIN knop op je numpad versneld of langzamer afspelen. Hiermee kun je dus slow motion beelden bekijken wanneer jij dat wilt.
Over een kleine 30 minuten staat ook een nieuwe zaterdag middag versie online.
Deimos000 schreef:- teveel van dezelfde beelden
- geen controls om de video te stoppen / pauzeren
RSTV schreef:Deimos000 schreef:- teveel van dezelfde beelden
Zou je misschien kunnen aangeven welke beelden dubbel gebruikt zijn? (buiten de replays die in de interviews zijn gebruikt) Omdat een groot aantaal van de proeven dubbel gereden moesten worden kan het lijken dat materiaal soms dubbel gebruikt word.
Je kunt in volledig sherm modus (dubbel klik op video) ook met de spatiebalk de speler pauzeren.
Wolter schreef:www.uitzendinggemist.nl
http://www.robertvierhout.nl
en waarschijnlijk nog meer.
(voor de duidelijkheid: alleen via firefox)
RSTV schreef:Wolter schreef:www.uitzendinggemist.nl
http://www.robertvierhout.nl
en waarschijnlijk nog meer.
(voor de duidelijkheid: alleen via firefox)
Je kunt in firefox via Extra > Opties > Inhoud dan onderaan de knop 'Beheren' onder de titel bestandstypes bepalen welke speler je wilt gebruiken als standaard type voor video bestanden.
Je zou dan voor MPEG Filmfragment onderaan via 'Actie wijzigen' de standaard speler terug naar Windows Media Player kunnen zetten.
Deimos000 schreef:Deimos000 schreef:Zo, uh, erg leuk hoor, uh, alleen uh, wel erg vaak uh... Teminste, uh, in het uh, eerste stukje, Eifel vrijdag
Dus.. Uh..
Verder erg gaaf!
En nu even een serieuze reactie na de eerste twee afleveringen gezien te hebben;
+ beeldkwaliteit
+ positiebepaling op de KP's
+ onboard beelden met buiten beelden
+ duidelijke stem commentator
- "uh" gebruik door commentator
- onzinnig / onvolledig / jargon (Suubaaruuu) commentaar
- teveel van dezelfde beelden
- Reclame ?!!??
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten