Uiteraard (bijna) alleen foto's van de service aangezien dit tijdens het fluiten niet hoort!
mooie rally verder!

Franed rally schreef:Misschien niet aardig maar wel iets om na denken voor de fotografen. Behalve op rallysport en twee taal andere sites, er zijn nauwelijks foto's van de kleine jongens (waar ik bij hoor) te vinden.
Ik vraag me af hoe veel foto's verkopen jullie van van Eldik en co aangezien de groote hoeveelheid wie zijn gemaakt.
Goede foto's zijn voor ons erg belangrijk om eventueel sponsors kunnen overtuigen. Het is al moeilijk genoeg om deze te vinden met een kleine auto, maar zonder beeld materiaal, het is gewoon onmogelijk.
Wij waren al hekken sluiter in Hellendoorn en Barneveld. In Hellendoorn wij zijn na de derde van het wedstrijd uitgevallen. Maar in Barneveld wij hebben de finish gehaald, en ik heb niet eens 4 foto's voor de website kunnen vinden.
Ik koop regelmatig foto's bij rallysport en autopics want die zijn er. Ik besef wel dat het gaat om een kleine aantal foto's. Maar als jullie verkopen 4 foto's aan elk laatste 20 auto's hebben jullie toch ook de kosten terug denk ik.
rogerally schreef:Off topic:
Toch ben ik het wel met Laurent eens. Allemaal mooie foto's hoor maar na tig keer Van Eldik, Van de Heuvel etc. gepost te zien worden in dit topic vraag ik me soms wel eens of zij de enige deelnemers waren tijdens het evenement. Daarnaast moet ik Jan ook gelijk geven, zelf kijk ik ook regelmatig op de diverse fotosites en stuur evt. een mail als ik niet zie wat ik zoek.
Maar naar MIJN mening mag er wel wat meer variatie in het deelnemersveld gepost worden. Dat is mijn mening.
Gr. Roger

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten