Foto's en Video's - TankS Rally(sprint) 2008

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » di maart 18, 2008 10:47

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard (bijna) alleen foto's van de service aangezien dit tijdens het fluiten niet hoort!

mooie rally verder!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Robert_ » di maart 18, 2008 11:19

Ik heb mijn foto's zojuist ook geplaatst! Ook zullen er, nog bewegende beelden bijkomen, maar daarover later meer. 8)

[1]
Afbeelding
[2]
Afbeelding
[3]
Afbeelding

Wil je meer zien? Kijk dan op:

||
||
||
VVV
VV
V
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Franed rally » di maart 18, 2008 11:44

Misschien niet aardig maar wel iets om na denken voor de fotografen. Behalve op rallysport en twee taal andere sites, er zijn nauwelijks foto's van de kleine jongens (waar ik bij hoor) te vinden.
Ik vraag me af hoe veel foto's verkopen jullie van van Eldik en co aangezien de groote hoeveelheid wie zijn gemaakt.
Goede foto's zijn voor ons erg belangrijk om eventueel sponsors kunnen overtuigen. Het is al moeilijk genoeg om deze te vinden met een kleine auto, maar zonder beeld materiaal, het is gewoon onmogelijk.

Wij waren al hekken sluiter in Hellendoorn en Barneveld. In Hellendoorn wij zijn na de derde van het wedstrijd uitgevallen. Maar in Barneveld wij hebben de finish gehaald, en ik heb niet eens 4 foto's voor de website kunnen vinden.

Ik koop regelmatig foto's bij rallysport en autopics want die zijn er. Ik besef wel dat het gaat om een kleine aantal foto's. Maar als jullie verkopen 4 foto's aan elk laatste 20 auto's hebben jullie toch ook de kosten terug denk ik.
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor Jan » di maart 18, 2008 11:51

Nog maar eens... :roll:

Niet iedereen zet alle foto's online, en ik ben daar ook geen uitzondering op. Op elke website is wel een mailadres te vinden, stuur dan even een email met je vraag, ik weet zeker dat je dan veel meer materiaal vind...
Jan

Berichtdoor PatrickC2 » di maart 18, 2008 12:02

Ook nog een selectie van mijn foto's:

1#
Afbeelding

2#
Afbeelding

3#
Afbeelding

4#
Afbeelding

Afbeelding

6#
Afbeelding

7#
Afbeelding

8#
Afbeelding

9#
Afbeelding

10#
Afbeelding

De rest van de foto's is op mijn site te vinden
PatrickC2

Berichtdoor PatrickC2 » di maart 18, 2008 12:21

Arfman schreef:Mooie foto's Patrick! Lekker scherp, variatie erin, mooie momenten (vlam bij de EVO), helemaal top!

Dank u :D
PatrickC2

Berichtdoor rogerally » di maart 18, 2008 12:28

Off topic:
Toch ben ik het wel met Laurent eens. Allemaal mooie foto's hoor maar na tig keer Van Eldik, Van de Heuvel etc. gepost te zien worden in dit topic vraag ik me soms wel eens of zij de enige deelnemers waren tijdens het evenement. Daarnaast moet ik Jan ook gelijk geven, zelf kijk ik ook regelmatig op de diverse fotosites en stuur evt. een mail als ik niet zie wat ik zoek.
Maar naar MIJN mening mag er wel wat meer variatie in het deelnemersveld gepost worden. Dat is mijn mening.

Gr. Roger
rogerally

Berichtdoor MartijnS » di maart 18, 2008 13:04

Ik heb ook van alle teams wel een foto, maar staat niet op de site inderdaad. Dit is om de site nog enigszins aantrekkelijk te houden om te bekijken ipv een grote fotodump waar je 100 dezelfde foto's tegenkomt.

Mailtje sturen en je kan ze krijgen.

Ga zelf niet al die adressen hier een mailtje sturen, want dan blijf je aan de gang.
Laatst bijgewerkt door MartijnS op di maart 18, 2008 13:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Sjeik1981 » di maart 18, 2008 13:09

Franed rally schreef:Misschien niet aardig maar wel iets om na denken voor de fotografen. Behalve op rallysport en twee taal andere sites, er zijn nauwelijks foto's van de kleine jongens (waar ik bij hoor) te vinden.
Ik vraag me af hoe veel foto's verkopen jullie van van Eldik en co aangezien de groote hoeveelheid wie zijn gemaakt.
Goede foto's zijn voor ons erg belangrijk om eventueel sponsors kunnen overtuigen. Het is al moeilijk genoeg om deze te vinden met een kleine auto, maar zonder beeld materiaal, het is gewoon onmogelijk.

Wij waren al hekken sluiter in Hellendoorn en Barneveld. In Hellendoorn wij zijn na de derde van het wedstrijd uitgevallen. Maar in Barneveld wij hebben de finish gehaald, en ik heb niet eens 4 foto's voor de website kunnen vinden.

Ik koop regelmatig foto's bij rallysport en autopics want die zijn er. Ik besef wel dat het gaat om een kleine aantal foto's. Maar als jullie verkopen 4 foto's aan elk laatste 20 auto's hebben jullie toch ook de kosten terug denk ik.

Ik kan de frustratie wel voorstellen, maar het is idd zo dat mensen toch wel zelf bepalen wie of wat ze fotograferen.

Ik fotografeer (probeer althans) alle rijders minstens 1 keer te pakken te krijgen, maar is zeker niet altijd even makkelijk
Sjeik1981

Berichtdoor Codieo » di maart 18, 2008 13:10

rogerally schreef:Off topic:
Toch ben ik het wel met Laurent eens. Allemaal mooie foto's hoor maar na tig keer Van Eldik, Van de Heuvel etc. gepost te zien worden in dit topic vraag ik me soms wel eens of zij de enige deelnemers waren tijdens het evenement. Daarnaast moet ik Jan ook gelijk geven, zelf kijk ik ook regelmatig op de diverse fotosites en stuur evt. een mail als ik niet zie wat ik zoek.
Maar naar MIJN mening mag er wel wat meer variatie in het deelnemersveld gepost worden. Dat is mijn mening.

Gr. Roger

Ben het helemaal met je eens.

Misschien is het daarom voor de "hogere" deelnemers leuk om er een spel van te maken, een beetje in de trand van "wie, wat en waar". Maar dan wie heeft de mooiste foto van een bepaald startnummer uit deze rally. En laten we dan vanaf onderaan de startlijst beginnen en daar vandaan terug naar boven werken.

Is dit een idee???? Dan maken we er een nieuw topic van. (Wil dat namelijk niet gelijk doen :oops: :oops: :oops: )
Codieo

Berichtdoor Frevo » di maart 18, 2008 13:58

Een kleine selectie van mijn foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog genoeg foto's op mijn site, en wat er niet tussen staat, staat vast thuis op de harde schijf. Ik heb 99% van alle deelnemers op de foto, zowel van de rally als de sprint. Dus zoek je een team wat er niet tussen staat, stuur dan even een mailtje!
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Pruttel » di maart 18, 2008 16:32

Die foto's in het donker met die lichtstralen, PRACHTIG!
Pruttel

Berichtdoor rallypicture » di maart 18, 2008 17:19

zo... ook weer fotos genoeg, sprint en rally uiteraard online

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
genieten van jr!

Afbeelding
wat een heerlijke auto!!

Erik
Erik van t Land RALLYPICTURE.NL
rallypicture

Berichtdoor Franed rally » di maart 18, 2008 19:26

Mijn reactie heeft niks te maken met frustratie. Ik wou gewoon fotografen commerciel of niet bewust maken dat zij kunnen veel betekennen voor een klein team.
Het is om een discussie openen. Mensen wie kennen mij weten dat ik wil niemand aanvallen, zo ben ik niet. Maar is wel interessant te denken dat jullie kunnen wel voor ons (de klein jongens) iets doen.
Wie kijkt wie heeft de foto's van de monte carlo 07 voor rallysport kan begrijpen dan ik ga niet "zeiken" over fotograaf. Zou ik maar meer talent hebben !
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor quinten » di maart 18, 2008 21:37

wij hebben onze foto's en video online staan (voor de site klik op ''www'' onder aan het bericht.
Hier een klein voor proefje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
quinten

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's