TWENGELTJE schreef:moet ik toch maareens met Loeb bellen![]()
kunt u/je
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
whemink schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren
Om de West Eurocup te winnen moet Turnbull in de Euregiorally 143 punten halen. Dan moet hij al 2e worden wil dat nog lukken. Daarnaast zou Higgins alleen maar over het startpodium te hoeven rijden en wint hem........
Volgens mij heeft Mikelsen hem al dik in de zak!
guy woodcock schreef:whemink schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren
Om de West Eurocup te winnen moet Turnbull in de Euregiorally 143 punten halen. Dan moet hij al 2e worden wil dat nog lukken. Daarnaast zou Higgins alleen maar over het startpodium te hoeven rijden en wint hem........
Volgens mij heeft Mikelsen hem al dik in de zak!
To get 143 points then me or dave will have to finish 5th o/a(46 points),1st in class(26points),3rd in group(11points) and get the 40 bonus points for overseas competitors to win WEC
Might be a tall order but we will be having a good try
tja gewonnen rally zal wel erg vet gaan worden, 2 WRC staan ingeschreven, daar komt Merksteijn, Wevers, Klein Jan, Kuipers, Havekate, John Temmink zeker bij lijkt mij! Dus zeker 8 WRC, hoeveel zullen het worden ????SAS Officialteam schreef:Hmm , de inschrijvingen voor de rally lopen aardig , maar voor de sprint zijn het er nog niet zo veel helaas !!
Zal nog wel goed komen denk ik ....................................![]()
Starkoo schreef:tja gewonnen rally zal wel erg vet gaan worden, 2 WRC staan ingeschreven, daar komt Merksteijn, Wevers, Klein Jan, Kuipers, Havekate, John Temmink zeker bij lijkt mij! Dus zeker 8 WRC, hoeveel zullen het worden ????SAS Officialteam schreef:Hmm , de inschrijvingen voor de rally lopen aardig , maar voor de sprint zijn het er nog niet zo veel helaas !!
erikjan schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik doe de sprint mee als Barneveld zonder problemen gefinishd wordt.
als jouw Soep dan net zo snel is als in Hellendoorn, dan kan het nog leuk worden op de rondkurs in Hengelo
Starkoo schreef:tja gewonnen rally zal wel erg vet gaan worden, 2 WRC staan ingeschreven, daar komt Merksteijn, Wevers, Klein Jan, Kuipers, Havekate, John Temmink zeker bij lijkt mij! Dus zeker 8 WRC, hoeveel zullen het worden ????SAS Officialteam schreef:Hmm , de inschrijvingen voor de rally lopen aardig , maar voor de sprint zijn het er nog niet zo veel helaas !!
Mark Verhoeven schreef:erikjan schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik doe de sprint mee als Barneveld zonder problemen gefinishd wordt.
als jouw Soep dan net zo snel is als in Hellendoorn, dan kan het nog leuk worden op de rondkurs in Hengelo
Langzamer is die dan zeker niet!Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?
P.S. Mijn auto is niet zo geschikt voor industrieterrein... De remmen spelen dan vrij snel op...(verbeterpuntje voor de wintermaanden!)
Mark Verhoeven schreef:Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?
Campos schreef:Mark Verhoeven schreef:Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?
Daar was ik ook wel benieuwd naar? Neem vanwege de bedrijven in de buurt aan dat die proef nog steeds op zondag is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten