Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Rallyfanaat » za sep 22, 2007 17:24

TWENGELTJE schreef:moet ik toch maareens met Loeb bellen :wink: :wink:

kunt u/je :oops: goed frans spreken dan??
Rallyfanaat

Berichtdoor erikjan » za sep 22, 2007 17:43

rallyfan_17 schreef:Er komt gelukkig wel een Focus WRC !!!!!! :lol::lol:

met Mikkelsen erbij heeft die andere Focus nog wat tegenstand ;-)
erikjan

Berichtdoor ZZR Fan » za sep 22, 2007 17:53

Rallyfanaat schreef:
TWENGELTJE schreef:moet ik toch maareens met Loeb bellen :wink: :wink:

kunt u/je :oops: goed frans spreken dan??

twents dialect lijkt er wel wat op :lol:
Afbeelding
ZZR Fan

Re: leuk kampioenschap!

Berichtdoor guy woodcock » za sep 22, 2007 20:16

whemink schreef:
TWENGELTJE schreef:
Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren

Om de West Eurocup te winnen moet Turnbull in de Euregiorally 143 punten halen. Dan moet hij al 2e worden wil dat nog lukken. Daarnaast zou Higgins alleen maar over het startpodium te hoeven rijden en wint hem........
Volgens mij heeft Mikelsen hem al dik in de zak!

To get 143 points then me or dave will have to finish 5th o/a(46 points),1st in class(26points),3rd in group(11points) and get the 40 bonus points for overseas competitors to win WEC
Might be a tall order but we will be having a good try :lol:
guy woodcock

Re: leuk kampioenschap!

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 23, 2007 11:02

guy woodcock schreef:
whemink schreef:
TWENGELTJE schreef:
Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren

Om de West Eurocup te winnen moet Turnbull in de Euregiorally 143 punten halen. Dan moet hij al 2e worden wil dat nog lukken. Daarnaast zou Higgins alleen maar over het startpodium te hoeven rijden en wint hem........
Volgens mij heeft Mikelsen hem al dik in de zak!

To get 143 points then me or dave will have to finish 5th o/a(46 points),1st in class(26points),3rd in group(11points) and get the 40 bonus points for overseas competitors to win WEC
Might be a tall order but we will be having a good try :lol:

Guy we wish you all the best for the rally in Hengelo,

Greets
Sjeik1981

Berichtdoor RG-Rallysport » di okt 09, 2007 18:19

Hmm , de inschrijvingen voor de rally lopen aardig , maar voor de sprint zijn het er nog niet zo veel helaas !!
Zal nog wel goed komen denk ik .................................... :wink: :shock:
RG-Rallysport

Berichtdoor Starkoo » di okt 09, 2007 21:45

SAS Officialteam schreef:Hmm , de inschrijvingen voor de rally lopen aardig , maar voor de sprint zijn het er nog niet zo veel helaas !!
Zal nog wel goed komen denk ik .................................... :wink: :shock:
tja gewonnen rally zal wel erg vet gaan worden, 2 WRC staan ingeschreven, daar komt Merksteijn, Wevers, Klein Jan, Kuipers, Havekate, John Temmink zeker bij lijkt mij! Dus zeker 8 WRC, hoeveel zullen het worden ????
Starkoo

Berichtdoor RG-Rallysport » di okt 09, 2007 21:52

Starkoo schreef:
SAS Officialteam schreef:Hmm , de inschrijvingen voor de rally lopen aardig , maar voor de sprint zijn het er nog niet zo veel helaas !!
tja gewonnen rally zal wel erg vet gaan worden, 2 WRC staan ingeschreven, daar komt Merksteijn, Wevers, Klein Jan, Kuipers, Havekate, John Temmink zeker bij lijkt mij! Dus zeker 8 WRC, hoeveel zullen het worden ????

Ik bedoelde eigenlijk de sprinters ............................ niet zo zeer inschrijvingen voor de rally die lopen al aardig ................... :roll: :wink: :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor Mark Verhoeven » di okt 09, 2007 22:08

Ik doe de sprint mee als Barneveld zonder problemen gefinishd wordt. 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor erikjan » di okt 09, 2007 22:42

Mark Verhoeven schreef:Ik doe de sprint mee als Barneveld zonder problemen gefinishd wordt. 8)

als jouw Soep dan net zo snel is als in Hellendoorn, dan kan het nog leuk worden op de rondkurs in Hengelo :wink:
erikjan

Berichtdoor Mark Verhoeven » di okt 09, 2007 22:47

erikjan schreef:
Mark Verhoeven schreef:Ik doe de sprint mee als Barneveld zonder problemen gefinishd wordt. 8)

als jouw Soep dan net zo snel is als in Hellendoorn, dan kan het nog leuk worden op de rondkurs in Hengelo :wink:

Langzamer is die dan zeker niet! :wink: Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?

P.S. Mijn auto is niet zo geschikt voor industrieterrein... De remmen spelen dan vrij snel op... :? (verbeterpuntje voor de wintermaanden!) 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor Olde Meule » di okt 09, 2007 22:56

Starkoo schreef:

Laat staan hoeveel er begin 2008 aan de start staan, want iedere rally rijder wil toch wel eens graag achter de snel opvattende WRC kuipje's kruipen en sturen om met al die pk's te kunnen driften!
Olde Meule

Berichtdoor RG-Rallysport » wo okt 10, 2007 0:11

Mark Verhoeven schreef:
erikjan schreef:

Langzamer is die dan zeker niet! :wink: Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?

P.S. Mijn auto is niet zo geschikt voor industrieterrein... De remmen spelen dan vrij snel op... :? (verbeterpuntje voor de wintermaanden!) 8)

Dan hoop ik dat je voor ons start mark !! Anders word het zo stof happen als je voorbij komt zetten !!
RG-Rallysport

Berichtdoor Campos » wo okt 10, 2007 8:23

Mark Verhoeven schreef:Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?

Daar was ik ook wel benieuwd naar? Neem vanwege de bedrijven in de buurt aan dat die proef nog steeds op zondag is?
Campos

Berichtdoor Wolter » wo okt 10, 2007 8:53

Campos schreef:
Mark Verhoeven schreef:Maar de industrieproef zit er toch niet in, omdat de sprint nu op zaterdag is?

Daar was ik ook wel benieuwd naar? Neem vanwege de bedrijven in de buurt aan dat die proef nog steeds op zondag is?

Voor zover ik me kan bedenken is die KP op zondag en wordt dus alleen door de rally gereden. Het verkennen van ''een'' kp (ik neem dus aan het industrieterrein) gebeurt ook op zondagochtend.
Wolter

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden