Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
geke schreef:Kom net bij de keuring weg, toen was de Winkel er net
Dus.... Misschien valt 't nog mee
Jan Erik Rietman schreef:pedduhwick schreef:net m'n broertje aan de lijn gehad.. hij staat bij de technische keuring.. en daarstaat ook KLEINJAN!![]()
en kon net via stage zien dat er een 2de EVO van het WK-team naar de keuring rijdt.. wie weet ermeer?
Bolderey(?) rijd ook in het oranje, wel iets afwijkend design
red devil schreef:red devil schreef:Kan iemand mij vertellen of proef 7-10 (Ypelo) onverhard bevat ??
alvast bedankt voor het antwoord !!!
weet iemand dit..
zou ik erg blij mee zijn !!

Jan Erik Rietman schreef:pedduhwick schreef:net m'n broertje aan de lijn gehad.. hij staat bij de technische keuring.. en daarstaat ook KLEINJAN!![]()
en kon net via stage zien dat er een 2de EVO van het WK-team naar de keuring rijdt.. wie weet ermeer?
Bolderey(?) rijd ook in het oranje, wel iets afwijkend design
gertveurink schreef:gaat Jan de Winkel wel of niet van start in verband met mogelijke problemen met de versnellingsbak!!
Wie weet meer??
Gert Veurink
Harry37 schreef:gertveurink schreef:gaat Jan de Winkel wel of niet van start in verband met mogelijke problemen met de versnellingsbak!!
Wie weet meer??
Gert Veurink
net een sms uit hellendoorn, ze zijn nog druk bezig. lijkt erop dat het allemaal wel gaat lukken.
Harry
PS voor een ieder die ( ik ook zo ) gaat, een prettige rally toegewenst
Gerrit Euverman schreef:red devil schreef:red devil schreef:Kan iemand mij vertellen of proef 7-10 (Ypelo) onverhard bevat ??
alvast bedankt voor het antwoord !!!
weet iemand dit..
zou ik erg blij mee zijn !!
Ga er maar van uit dat er onverhard in zit. Vlgs mij is de proef iets gewijzigd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten