Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jeroenvdheiden schreef:jongens shell almelo Leus aan de A35 (24/7 open) heeft de info pakketten al heb er net 1 bemachtigd!!!!!
kenny westendorp schreef:jeroenvdheiden schreef:jongens shell almelo Leus aan de A35 (24/7 open) heeft de info pakketten al heb er net 1 bemachtigd!!!!!
ja zal je mij even het progamma willen sturen
alvast bedankt kenny westendorp
robhegeman schreef:Beldman in rijssen verkocht de pakketten vanmiddag al. Heb inmiddels mbv google earth alle onverhard al ingekleurd
Sjeik1981 schreef:kenny westendorp schreef:jeroenvdheiden schreef:jongens shell almelo Leus aan de A35 (24/7 open) heeft de info pakketten al heb er net 1 bemachtigd!!!!!
En mij eventueel een copy van het kaartje, naar mail adres:
ereuterink@yahoo.com
jeroenvdheiden schreef:Sjeik1981 schreef:kenny westendorp schreef:jeroenvdheiden schreef:jongens shell almelo Leus aan de A35 (24/7 open) heeft de info pakketten al heb er net 1 bemachtigd!!!!!
En mij eventueel een copy van het kaartje, naar mail adres:
ereuterink@yahoo.com
Jongens om de rallysport inleven te houden mag je best even wat inversteren!!!
Gewoon zelfaanschaffen en heel snel!
robhegeman schreef:Onverhard wordt nooit specifiek aangegeven. Echter de kwaliteit van de kaart is, net zoals voorgaande jaren, SUPER!
robhegeman schreef:Onverhard wordt nooit specifiek aangegeven. Echter de kwaliteit van de kaart is, net zoals voorgaande jaren, SUPER!
kenny westendorp schreef:robhegeman schreef:Onverhard wordt nooit specifiek aangegeven. Echter de kwaliteit van de kaart is, net zoals voorgaande jaren, SUPER!
ik heb en vraagje is kp notter weer van de partij als iemand mij dit zou kunnen vertellen ben ik heel blij hem heel erg dankbaar
kenny westendoorp
jeroenvdheiden schreef:kenny westendorp schreef:robhegeman schreef:Onverhard wordt nooit specifiek aangegeven. Echter de kwaliteit van de kaart is, net zoals voorgaande jaren, SUPER!
ik heb en vraagje is kp notter weer van de partij als iemand mij dit zou kunnen vertellen ben ik heel blij hem heel erg dankbaar
kenny westendoorp
is van de partij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast