Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Humphrey schreef:De start van proef Daarle is dit jaar als ik me niet vergis op onverhard.
Dit is het onverharde paadje dat uitkomt bij de 'Bijvelds-bocht'. U weet wel; die bocht waar P. en P. tussen de bomen doorscheerden, omdat er onduidelijkheid was over de positie van de start.
Maarten
Chiel schreef:ik denk niet de de organisatie er blij mee is dat je die foto's plaatst.
Arfman schreef:Zucht ... vanwege priveomstandigheden kan ik pas zaterdagmiddag tijd vrijmaken, maar ik zie het al helemaal voor me .. files van hier tot ginder, infopakketten op .. ik ga een poging wagen maar hou rekening met het ergste
SAS Officialteam schreef:Arfman schreef:Zucht ... vanwege priveomstandigheden kan ik pas zaterdagmiddag tijd vrijmaken, maar ik zie het al helemaal voor me .. files van hier tot ginder, infopakketten op .. ik ga een poging wagen maar hou rekening met het ergste
Ingo pakket was net nog op het forum !! Zijn vast wel mensen die het op de pc hebben staan nu en die het je toe willen sturen ...................
pedduhwick schreef:SAS Officialteam schreef:Arfman schreef:Zucht ... vanwege priveomstandigheden kan ik pas zaterdagmiddag tijd vrijmaken, maar ik zie het al helemaal voor me .. files van hier tot ginder, infopakketten op .. ik ga een poging wagen maar hou rekening met het ergste
Ingo pakket was net nog op het forum !! Zijn vast wel mensen die het op de pc hebben staan nu en die het je toe willen sturen ...................
denk niet dat de org daar blij mee is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast