Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Marlieke » wo sep 12, 2007 11:37

Heette hij niet Hamalainen? Reed samen met Dalvoorde. Reed toen alleen op zaterdag.
Marlieke

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 12, 2007 13:03

Trouwens.....

Afbeelding
jeroenvdheiden

Berichtdoor official No. 27768 » wo sep 12, 2007 15:06

Jan schreef:Even een paar feitjes.......Het blijft bij 13 WRC's......

13 maar..... :wink:

Heel goed weer en plezier allemaal, ik mis het allemaal wel heel erg hoor!

(misschien in feb. de Tanzania rally 8) )
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 12, 2007 15:31

Dit stond op onze Piet Paulusma z'n site:

Vooruitzichten
Vrijdag warm weer met temperaturen die komen te liggen rond 19 à 20 graden. De wind komt uit het zuidwesten tot westen en neemt toe naar hard aan zee. Vooral in de middag volgen er buien vanuit het westen. In het weekend krijgen we te maken met enkele buien en wat lagere temperaturen net als afgelopen weekend.
pedduhwick

Berichtdoor RG-Rallysport » wo sep 12, 2007 15:33

pedduhwick schreef:Dit stond op onze Piet Paulusma z'n site:

Vooruitzichten
Vrijdag warm weer met temperaturen die komen te liggen rond 19 à 20 graden. De wind komt uit het zuidwesten tot westen en neemt toe naar hard aan zee. Vooral in de middag volgen er buien vanuit het westen. In het weekend krijgen we te maken met enkele buien en wat lagere temperaturen net als afgelopen weekend.

We zullen het mee gaan maken komend weekend !! Vrijdag beginnen met opbouwen van de proef voor zaterdag en s avonds genieten van al het rally geweld !!!!
RG-Rallysport

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 12, 2007 15:37

SAS Officialteam schreef:
pedduhwick schreef:Dit stond op onze Piet Paulusma z'n site:

Vooruitzichten

We zullen het mee gaan maken komend weekend !! Vrijdag beginnen met opbouwen van de proef voor zaterdag en s avonds genieten van al het rally geweld !!!!

daarom we kijken wel wat het wordt! :wink:
pedduhwick

Berichtdoor SWRT » wo sep 12, 2007 15:37

ok. ik weet dat ieder1 verschillend denkt, maar eerlijk gezecht wordt ik een beetje moe van dat gedoe over het weer :P. Niet naar mij kijken als jullie het wel interesant vinden hoor 8)

groetjes
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 12, 2007 15:43

SWRT schreef:ok. ik weet dat ieder1 verschillend denkt, maar eerlijk gezecht wordt ik een beetje moe van dat gedoe over het weer :P. Niet naar mij kijken als jullie het wel interesant vinden hoor 8)

groetjes

ik vind het heel intresant :P :roll:
pedduhwick

Berichtdoor troost » wo sep 12, 2007 15:47

pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!

opzich beter anders krijg je daar ongelukken, ma parkeerplek zat in de buurt :wink:
troost

Berichtdoor boink » wo sep 12, 2007 15:55

Zoefff schreef:
Jan schreef:
pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!

Vreselijk! :cry:

Allemaal met de fiets dan hé :lol:

scheelt dat het niet zo ver weg is voor mij :lol: :wink:
boink

Berichtdoor G rally » wo sep 12, 2007 17:12

Altijd makkelijk om te weten

Verkeersmaatregelen en Wegafsluitingen Hellendoorn Rally

Hellendoorn Rally op vrijdag 14 en zaterdag 15 september zijn veel wegen
in het buitengebied afgesloten in de gemeente Hellendoorn en omliggende gemeenten.

Op vrijdagavond vanaf 17.30 uur tot c.a 00.00 uur zijn er diverse wegen afgesloten ten oosten van Daarle. De belangrijkste hiervan is de Groeneweg de verbinding tussen Daarle en Daarlerveen.

Op zaterdag vanaf 11.30 tot c.a 20.00 uur zijn er diversen wegen in de omgeving van Marle afgesloten. De belangrijkste zijn de doorgaande wegen, namelijk de Schuilenburgerweg en de Mr Werkmanstraat. Tevens is in verband met een proef in Den Ham de Marleseweg (verlengde van de Hammerweg) afgesloten.

Doorgaand verkeer wordt geadviseerd via omliggende gemeenten naar Daarle, Den Ham en Daarlerveen te rijden.

Om gevaarlijke situaties in de nabijheid van de proeven te voorkomen worden er op diversen wegen tijdelijke snelheidsbeperkingen van maximaal 60 km/uur ingesteld. Dit is het geval op een gedeelte van de Ommerweg, Hammerweg, Burgemeester H. Boersingel en de Provincialeweg N 347 Nijverdal-Rijssen. Ook worden er op de belangrijkste toevoerroutes van de diverse proeven parkeerverboden ingesteld zodat hulpdiensten snel ter plaatse kunnen zijn. Dit gebeurt op gedeelten van de Stationsweg, Schuilenburgerweg, Kathuizenweg en Luttenbergerweg.

!
G rally

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 12, 2007 17:32

Danku voor de informatie!
pedduhwick

Berichtdoor rallyfan_17 » wo sep 12, 2007 17:48

Ik zag net dat de proef Daarle 20% onverhard is !!!!!!

Weet iemand waar dat dan is ???? (welke wegen )
rallyfan_17

Berichtdoor mastersevius » wo sep 12, 2007 18:01

rallyfan_17 schreef:Ik zag net dat de proef Daarle 20% onverhard is !!!!!!

Weet iemand waar dat dan is ???? (welke wegen )

Tussen de Esweg en de daalvoorder weg in denk ik. En verder heb je nog een strook vlak bij de watertoren
mastersevius

Berichtdoor Jan » wo sep 12, 2007 18:25

Remon ik weet niet waar jij al die wijsheid vandaan haalt, maar bij de watertoren ligt alleen langs de kant van de weg zand, echt niet op het parcour hoor. En wat betreft de rest van de proef, volgens mij is deze geheel verhard, tenzij de start onverhard is...
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden