www.rallystart.net
Bonne visite
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo schreef:joostkusters schreef:ik vind t zeer gepast en netjes dat filip dit snel in het openbaar doet.
dat toont toch weer kwaliteit van binnen in de man!
Ik dacht dat je ging zeggen goed idee van mij om ..
SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
En de turbo was idd bij de start al erg slecht ...........maar het is en blijft een rally-ongeluk en in de hitte van de strijd kan het gebeuren
Verder mis ik eigenlijk signalen van de officials .................... vlaggen als er zoiets gebeurt is hier wel heel normaal ............
Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
En de turbo was idd bij de start al erg slecht ...........maar het is en blijft een rally-ongeluk en in de hitte van de strijd kan het gebeuren
Verder mis ik eigenlijk signalen van de officials .................... vlaggen als er zoiets gebeurt is hier wel heel normaal ............
met wat voor vlag dan ??
SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
met wat voor vlag dan ??
Gele ?!?! In nederland heeft elke post een gele vlag .
Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
met wat voor vlag dan ??
mischien begrijp ik het verkeert maar het ging hier toch om het inhalen van een "langzamere" deelnemer.
dan mag er toch alleen met Blauw worden gezwaait ( die hebben ze niet bij de rally toch?)
SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
met wat voor vlag dan ??
mischien begrijp ik het verkeert maar het ging hier toch om het inhalen van een "langzamere" deelnemer.
dan mag er toch alleen met Blauw worden gezwaait ( die hebben ze niet bij de rally toch?)
Ik doelde met vlaggen op het slechtte zicht cq rook van de voorganger en dus een gevaarlijke situatie
Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
met wat voor vlag dan ??
Ik doelde met vlaggen op het slechtte zicht cq rook van de voorganger en dus een gevaarlijke situatie
volgens mij wordt er in belgie pas met een gele vlag gezwaait als er iemand dood op straat ligt en ze hem er niet snelgenoeg af gesleept krijgen.
Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Lejan schreef:SAS Officialteam schreef:Cols had de wrc er langs moeten laten gaan , al had de starter er ook voor kunnen kiezen de wrc 15 later los te laten ............ of mis wel 30 seconden ........ dit gebeurt in Nederland wel , weet niet of dat in Belgie ook mogenlijk is ............
met wat voor vlag dan ??
volgens mij wordt er in belgie pas met een gele vlag gezwaait als er iemand dood op straat ligt en ze hem er niet snelgenoeg af gesleept krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten