Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:John schreef:idd een mooie lijst ondanks een grote groep N4 rijders die niet aanwezig zijn (Vossen, Weijs, Garvelink, van Limpt, A3 Moree,Verkooijen, Faes, Vliek, Hennekey, Kroesbergen en Steijger om er maar een paar te noemen)
Ik vind het minder leuk dat niet alle BMW's aan de start staan! (Waaronder voormalig winnaars van de dwarsliggerbokaal: Maaskant, Colijn, Rabbering).
stefanjonas schreef:Over de deelname van D.Kuipers: is het niet zo dat wat betreft dat rijbewijs het wel mogelijk zou kunnen zijn dat ie gewoon meedoet? omdat tijdens de rally een proef geen openbare weg is, is een rijbewijs niet verplicht, als de desbetreffende persoon maar een rallylicentie heeft? En verbindingsroute's kan de navi rijden, als deze wel een geldig rijbewijs heeft. Dit wordt toch ook wel gebruikt bij rijders die nog geen 18 zijn? of heb ik dat helemaal mis...
stefanjonas schreef:Over de deelname van D.Kuipers: is het niet zo dat wat betreft dat rijbewijs het wel mogelijk zou kunnen zijn dat ie gewoon meedoet? omdat tijdens de rally een proef geen openbare weg is, is een rijbewijs niet verplicht, als de desbetreffende persoon maar een rallylicentie heeft? En verbindingsroute's kan de navi rijden, als deze wel een geldig rijbewijs heeft. Dit wordt toch ook wel gebruikt bij rijders die nog geen 18 zijn? of heb ik dat helemaal mis...
Robert Rally schreef:ff over de lijst
ik zie dan geen lijst
ik zie alleen maar aparte tekens
kan iemand mij helpen
gr robert
Super 1600 schreef:Ik kom Holton ook niet tegen op de lijst.
TWENGELTJE schreef:Super 1600 schreef:Ik kom Holton ook niet tegen op de lijst.
startnummer 15
Jan Erik Rietman schreef:TWENGELTJE schreef:Super 1600 schreef:Ik kom Holton ook niet tegen op de lijst.
startnummer 15
Op de lijst die ik zie zijn er wel meer niet
13
15
25
34
43
62
71
13 en 71 begrijp ik, maar de rest???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten