Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ikkuh_18 schreef:owja weet iemand nog cheap cheap een hotel in de buurt?
michel uit berg schreef:ikkuh_18 schreef:owja weet iemand nog cheap cheap een hotel in de buurt?
wij komen naar huis, is maar 50 km van hier, maar ik zou eens proberen in luik of zo
of hier, de buurman heeft een hotel
Ton Van Spanje schreef:Zoek een spoorwegstation. Altijd een betaalbaar hotel in de buurt.
Ooit eens in Luik overnacht. Aardige wijk, bleek toen we 's avonds even de benen gingen strekken.
ikkuh_18 schreef:Ton Van Spanje schreef:Zoek een spoorwegstation. Altijd een betaalbaar hotel in de buurt.
Ooit eens in Luik overnacht. Aardige wijk, bleek toen we 's avonds even de benen gingen strekken.
ben aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden:S
ikkuh_18 schreef:Ton Van Spanje schreef:Zoek een spoorwegstation. Altijd een betaalbaar hotel in de buurt.
ben aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden:S
mantaboy schreef:michel uit berg schreef:ikkuh_18 schreef:owja weet iemand nog cheap cheap een hotel in de buurt?
wij komen naar huis, is maar 50 km van hier, maar ik zou eens proberen in luik of zo
Een erg goed hotel!!!![]()
![]()
![]()
Bekende buurman trouwens....![]()
![]()
michel uit berg schreef:mantaboy schreef:michel uit berg schreef:ikkuh_18 schreef:owja weet iemand nog cheap cheap een hotel in de buurt?
Een erg goed hotel!!!![]()
![]()
![]()
Bekende buurman trouwens....![]()
![]()
ken jij die dan???
ikkuh_18 schreef:nog een week en dan is het zover!
heb er echt super veel zin in!!
Groetjes
pipo schreef:135 deelnemers alvast ...!
michel uit berg schreef:pipo schreef:135 deelnemers alvast ...!
en wat voor startnr hebben we?
toch wel een beetje een fatsoenlijk he geert?
is er trouwens ook een website van?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten