Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 10:59

Mogelijke frequenties scanner verkeer Rally

Omdat de KNAF het dit jaar niet organiseert werken ze met mogelijke huur frequenties hier komen ze;

tussen 169.9100 en 170.6500. Of, 455.7500 - 456.4300
En tussen 172.8100 T/m 173.0500 Mhz.

Kent iemand nog andere frequenties die dit jaar door teams/organisatie/KP posten/leidingen gebruikt gaan worden?, ik hoor het graag!
jeroenvdheiden

Berichtdoor stefan » wo sep 05, 2007 11:04

die kaart mist wel een proef, de luttenberg, of zou dat de kaart zijn die er naast komt? :roll:

stefan
stefan

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 11:05

stefan schreef:die kaart mist wel een proef, de luttenberg, of zou dat de kaart zijn die er naast komt? :roll:

stefan

in 1x goed :wink:

de andere kaart is ook welkom hoor :roll:
jeroenvdheiden

Berichtdoor Zoefff » wo sep 05, 2007 11:13

John schreef:Afgelopen zaterdag viel het wel mee. Maar blijft toch lastig met proeven boven en onder Nijverdal. Of verder omrijden ofzo.

Oef, da wordt nog wat... Zonder tomtom en met een kaartleesende vrouw langs me... :lol:
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 05, 2007 11:30

mensen,

als ik de kaart die gepost is zo zie.. dan lijkt het mij dat de hergroupering bij Lucky & Co op het terrein is.. kan iemand mij daar meer oververtellen?
pedduhwick

Berichtdoor McSnowy » wo sep 05, 2007 11:44

het lijkt me wel een logische plek, dichtbij service, grote parkeerplaats met twee ingangen en bij het station is een grote parkeerplaats voor publiek.

Voor de mensen die hier niet wonen, mocht deze parkeerplaats (aan het spoor) vol zijn en de parkeerplaats tegenover het servicepark ook, aan de andere kant van het spoor/station is een Jumbosupermarkt met een grote parkeerplaats, en dan kan je onder de tunnel doorlopen en zo richting hergroepering lopen, of 700 meter verder lopen richting service.
Het lijkt me minder geschikt de parkeerplaats bij Stempher (naast service) te gebruiken aangezien dat bedrijf 24/7 draait
McSnowy

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 12:01

Hergroepering is inderdaad bij Lucky op het terrein,

Je kan beter 1 afslag eerder er heen rijden,

Komend vanaf de richting Wierden is het net voor Nijhof & Wassink Transport rechtsaf en de weg volgen :)

en je raad het nooit komende vanaf de richting Holten is het net NA Nijhof & Wassink linksaf, heel appart.... :wink:

Zoefff schreef:
John schreef:Afgelopen zaterdag viel het wel mee. Maar blijft toch lastig met proeven boven en onder Nijverdal. Of verder omrijden ofzo.

Oef, da wordt nog wat... Zonder tomtom en met een kaartleesende vrouw langs me... :lol:

Lees even goed eerder genoemde informatie sites en schrijf van te voren via maps.google.nl op waar je langs wil,
en print de gedtaileerde kaarten even uit via google maps
Laatst bijgewerkt door jeroenvdheiden op wo sep 05, 2007 12:20, in totaal 1 keer bewerkt.
jeroenvdheiden

Berichtdoor McSnowy » wo sep 05, 2007 12:19

jeroenvdheiden schreef:Hergroepering is inderdaad bij Lucky op het terrein,

Komend vanaf de richting Wierden is het net voor Nijhof & Wassink Transport rechtsaf en de weg volgen :)

en je raad het nooit komende vanaf de richting Holten is het net NA Nijhof & Wassink linksaf, heel appart.... :wink:

Vanaf wierden idd voor NijhofWassink rechts, maar dan ook de 1e links om bij hergroepering uit te komen, 2e links kiezen en daarna rotonde rechts voor de service

Vanaf holten is het de rotonde bij het station linksaf voor zowel hergroepering en service, NijhofWassink kan je vanaf daar niet goed zien :P maar ik denk dat de meeste vanaf de A1 en N347 dus vanaf Wierden komen, en dan is de parkeerplaats voor hergroepering rechtdoor bij NijhofWassink en dan links aan het station :wink: :P :D
McSnowy

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 05, 2007 13:06

McSnowy schreef:
jeroenvdheiden schreef:Hergroepering is inderdaad bij Lucky op het terrein,

Vanaf wierden idd voor NijhofWassink rechts, maar dan ook de 1e links om bij hergroepering uit te komen, 2e links kiezen en daarna rotonde rechts voor de service

Vanaf holten is het de rotonde bij het station linksaf voor zowel hergroepering en service, NijhofWassink kan je vanaf daar niet goed zien :P maar ik denk dat de meeste vanaf de A1 en N347 dus vanaf Wierden komen, en dan is de parkeerplaats voor hergroepering rechtdoor bij NijhofWassink en dan links aan het station :wink: :P :D

vanaf wierden komend kan je beter de 3de weg over het spoor rechts pakken (rotonde) hier kom je langs lucky heen aan de rechterkant (hergroupering) en als je verder door rijdt kom je langs de service heen :wink:
pedduhwick

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 13:09

juist niet die weg staat bomvol....
Als je de weg wat ik aangaf neemt kom je bij lucky uit als je rechts links gaat is het daar te druk, draai je je auto en rijd je de weg uit kom je iets verder uit op de weg naar het service terrein ;)

(dit is de weg wat de gasten wagens ook verzocht word te nemen)

Afbeelding

(jaja wat crea-bea he ;))
jeroenvdheiden

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 05, 2007 13:49

jeroenvdheiden schreef:juist niet die weg staat bomvol....
Als je de weg wat ik aangaf neemt kom je bij lucky uit als je rechts links gaat is het daar te druk, draai je je auto en rijd je de weg uit kom je iets verder uit op de weg naar het service terrein ;)

(dit is de weg wat de gasten wagens ook verzocht word te nemen)

Afbeelding

(jaja wat crea-bea he ;))

klopt maar als iedereen die weg die jij zegt ook neemt loopt het daar ook snel vast :wink:
pedduhwick

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 13:50

en als er niemand heen gaat word het heel rustig... zo kan je uren door speculeren :wink:
jeroenvdheiden

Berichtdoor mastersevius » wo sep 05, 2007 13:58

jeroenvdheiden schreef:en als er niemand heen gaat word het heel rustig... zo kan je uren door speculeren :wink:

ja maar nu oogjes dicht en snaveltjes toe
mastersevius

Berichtdoor McSnowy » wo sep 05, 2007 14:07

mastersevius schreef:
jeroenvdheiden schreef:en als er niemand heen gaat word het heel rustig... zo kan je uren door speculeren :wink:

ja maar nu oogjes dicht en snaveltjes toe

Of zoals de fabeltjeskrant op RTV Oost nu: Döppe dicht en snoetns too :D :twisted:
McSnowy

Berichtdoor Peer » wo sep 05, 2007 14:35

jeroenvdheiden schreef:Omdat de KNAF het dit jaar niet organiseert

En????
De KNAF heeft nog nooit de Hellendoorn rally (of GTR) georganiseerd, tot vorig jaar was dat de SASON
Peer

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden