leor888 schreef:The Skoda Club schreef:De teller staat nu op 10 WRC's.
Ik heb zelf nog 3 op verlanglijstje en als die erbij komen is dat al 13.
De komende weken zullen spannend worden wie er zich nog aanmelden en met welke auto.
Info pakket is meestal rond 10 euro inclusief 1 toegangskaart voor het service terrein.
Ondanks geen officieel kampioenschap rally komen voorlopig wel alle toppers.
Die is echt top klasse van de rijders. Ze kunnen ook denken van laat maar zitten geen punten en zo hou ik auto heel.
Ook vraag ik mij af of er nog 1 minuut stilte komt ter nagedachtenis van de vorig jaar verongelukte navigator.
De vraag blijft natuurlijk of je die minuut wel wilt hebben.
Ik denk zelf dat als je die minuut echt wilt dat je dan beter niet deze rally kunt houden.
Wat is dan een minuut waard terwijl je direct daarna dezelfde risico's gaat nemen.
Klinkt hetzelfde als elke ochtend al de honderden verkeersdoden te herinneren en vervolgens vol gas richting de dagelijkse files rijdt. (In Nederland dan)
En als je zelf al begint over wel of niet een herdenkingsminuut en dan nog niet eens de naam lijkt te weten van Nancy (je noemt haar 'de verongelukte navigator') denk ik dat je volgens mij een verkeerde discussie uitlokt.
Maar misschien neem ik het wel weer te zwaar op.
Ik vind zelf dat een minuut stilte in onze sport geen juist symbool is.
Ook al besef ik wel dat alleen "shit happens" misschien teveel struisvogel zal zijn.
heel kort door de bocht wat je zegt
iedereen neemt die risico's, voor de sport
dus nu zeg jij eigenschuld dikke bult ?
een minuut stilte zou wel zo netjes zijn
puur uit respect voor nancy en nabestaanden
dat iedereen het nog niet vergeten is
zo denk ik erover
Kleinjan krijgt hoogst waarschijnlijk die skoda niet klaar
te veel schade.
De auto van poulsen is ook niet beschikbaar ook schade van zn laatste rally
Heb dit gehoord van een monteur van kleinjan.
Dus zullen we maar afwachten.