pipo schreef:....zie rallylovers ...
Geert,
verwijzen naar je eigen bericht waarin het antwoord niet staat komt misschien een beetje knullig over
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:pipo schreef:....zie rallylovers ...
Geert,
verwijzen naar je eigen bericht waarin het antwoord niet staat komt misschien een beetje knullig over
rallylovers.be schreef:19-08-2007
Kasterlee: Mooi deelnemersveld !
Volgend weekend organiseert Rally Team Titanic voor de 3de maal de Short rally van Kasterlee. De klassementsproeven zijn tov vorig jaar deels gewijzigd. De finish van Retiesheike is gewijzigd en de kp in Goor werd verlengd met o.a. een strook onverhard. Het rallycentrum is gelegen in Retiesheiken – gelegen op de baan van Kasterlee naar Retie. Ook op de markt van Kasterlee zullen de deelnemers even halt houden. Liefhebbers kunnen de rallywagens van dichtbij bekijken en de deelnemers ontmoeten.
Winnaar van de vorige edities Piet Van Hoof (Mitsubishi Lancer EVO 4) zal ook nu weer strijden voor de hoogste podiumplaats.
leor888 schreef:StevenK schreef:pipo schreef:....zie rallylovers ...
Geert,
Geert had al eerder een bericht geplaatst:rallylovers.be schreef:19-08-2007
Kasterlee: Mooi deelnemersveld !
Volgend weekend organiseert Rally Team Titanic voor de 3de maal de Short rally van Kasterlee. De klassementsproeven zijn tov vorig jaar deels gewijzigd. De finish van Retiesheike is gewijzigd en de kp in Goor werd verlengd met o.a. een strook onverhard. Het rallycentrum is gelegen in Retiesheiken – gelegen op de baan van Kasterlee naar Retie. Ook op de markt van Kasterlee zullen de deelnemers even halt houden. Liefhebbers kunnen de rallywagens van dichtbij bekijken en de deelnemers ontmoeten.
Winnaar van de vorige edities Piet Van Hoof (Mitsubishi Lancer EVO 4) zal ook nu weer strijden voor de hoogste podiumplaats.
Dus is dit de vierde keer voor Van Hoof!
leor888 schreef::oops: dacht dat er al drie waren geweest: drie plus een is vier..
maar dit was dus de derde..
is meer lees dan reken fout zeg maar
ikkuh_18 schreef:vond het wel goed geslaagde dag! ben wezen kijken bij de proef langs de service.
Opeltje eraf zien gaan verder veel zien spinnen in de bocht voor de start.
Was echt leuke wedstrijd om te zien! Gave auto's die er aan de start staan. Die roze opels (waren dat geloof ik) waren trouwens wel onwijs gaaf!
mantaboy schreef:ikkuh_18 schreef:vond het wel goed geslaagde dag! ben wezen kijken bij de proef langs de service.
Was echt leuke wedstrijd om te zien! Gave auto's die er aan de start staan. Die roze opels (waren dat geloof ik) waren trouwens wel onwijs gaaf!
Reed de Pink Panter daar mee?![]()
![]()
![]()
Heb ik wat gemist...![]()
ikkuh_18 schreef:mantaboy schreef:ikkuh_18 schreef:vond het wel goed geslaagde dag! ben wezen kijken bij de proef langs de service.
![]()
![]()
ja hahahaha dr waren er 2 van, die waren echt super gaaf! ik zei al tegen maarten de manta ook in die kleuren maar helaas vond ie niet zo geslaagd idee:(zelfs niet toen ik zei dat dan mijn helft van de auto roze werd en zijn helft babyblauw ofzo
mantaboy schreef:ikkuh_18 schreef:vond het wel goed geslaagde dag! ben wezen kijken bij de proef langs de service.
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten