LG Amsterdam rally sprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Amazone » zo aug 19, 2007 21:49

Berto schreef: Ahum: en een nieuwe radiator en we zijn op de laatste proef door de remmen gegaan.
Maar verder ERRUG veel plezier gehad.

(en een spiegeltje... :oops: 8) )
Berto schreef:Komt allemaal goed Wea. M'n helm ligt al klaar bij Götz (ruikt alleen nog een beetje.... :wink: )

Nou lekker dan... :P :roll: :wink:
Berto schreef:Ik hoop dat jullie ook veel lol hebben in A'dam, Götz kennende zal dat wel lukken, we hebben de (glij)banden al voor jullie uitgezocht. :D

:lol: :lol: :lol: Spannend hoor!!!
Amazone

Berichtdoor Berto » zo aug 19, 2007 22:24

Amazone schreef:
Berto schreef: Ahum: en een nieuwe radiator en we zijn op de laatste proef door de remmen gegaan.

Berto schreef:Komt allemaal goed Wea. M'n helm ligt al klaar bij Götz (ruikt alleen nog een beetje.... :wink: )

Berto schreef:Ik hoop dat jullie ook veel lol hebben in A'dam, Götz kennende zal dat wel lukken, we hebben de (glij)banden al voor jullie uitgezocht. :D

Spannend maar vooral erg leuk. :)
Moet je alleen nog even leren met 1 hand de notes vast te houden, kun je met de andere..........................ZWAAIEN :wink:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor ikkuh_18 » ma aug 20, 2007 14:32

Terry Hinsen schreef:Erg leuk, maar hoe komt het dat jullie in h11 rijden? verschilt de auto zo van de cup wagens?

had het leuk gevonden om tegen lieke te strijden, erg word erg veel van verwacht ;)

je kunt nog steeds tegen ons strijden hoor, al rijden we niet in de zelfde klasse! 205 is 205:P owja wij gaan je zoekrijden terry :wink:
ikkuh_18

Berichtdoor ikkuh_18 » ma aug 20, 2007 14:33

Berto schreef:
Amazone schreef:

Spannend maar vooral erg leuk. :)
Moet je alleen nog even leren met 1 hand de notes vast te houden, kun je met de andere..........................ZWAAIEN :wink:

das zeker moeilijk met 1 hand notes vast houden en dan nog notes lezen en zwaaien....pff probeerde het 1 keer, gelijk notes kwijt :lol: had ze wel weer bij tijds gevonden
ikkuh_18

Berichtdoor Amazone » ma aug 20, 2007 15:23

Berto schreef:Spannend maar vooral erg leuk. :)

Owww nu valt het kwartje...vandaar al die berichtjes...dat was dus training...:roll: :wink:
Amazone

Berichtdoor stefan » di aug 21, 2007 16:36

Ik ga er dit jaar voor de eerste keer naartoe. Ik heb geen idee waar ik ergens moet zijn in amsterdam. Het leek me wel handig aangezien amsterdam erg groot is. Uiteraard koop ik heus wel een info-pakket, maar dat gaat een beetje moeilijk als je aan de andere kant van Nederland woont. Iemand ook mooie plekjes te vinden? Met die 2 hairpinnen achter elkaar lijkt me wel een mooie plek, langs het spoor(?) geloof ik. in ieder geval heel erg bedankt alvast!!

vriendelijke groet,

Stefan
stefan

Berichtdoor RG-Rallysport » di aug 21, 2007 17:02

stefan schreef:Ik ga er dit jaar voor de eerste keer naartoe. Ik heb geen idee waar ik ergens moet zijn in amsterdam. Het leek me wel handig aangezien amsterdam erg groot is. Uiteraard koop ik heus wel een info-pakket, maar dat gaat een beetje moeilijk als je aan de andere kant van Nederland woont. Iemand ook mooie plekjes te vinden? Met die 2 hairpinnen achter elkaar lijkt me wel een mooie plek, langs het spoor(?) geloof ik. in ieder geval heel erg bedankt alvast!!

vriendelijke groet,

Stefan

Ehm , misschien is het een idee om eens op de site te kijken , daar staat een klein overzichtskaartje misschien kun je dara wat uit halen ??
http://www.amsterdamrallysprint.nl/?p=lokatie
:wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor Lejan » di aug 21, 2007 17:08

stefan schreef:Ik ga er dit jaar voor de eerste keer naartoe. Ik heb geen idee waar ik ergens moet zijn in amsterdam. Het leek me wel handig aangezien amsterdam erg groot is. Uiteraard koop ik heus wel een info-pakket, maar dat gaat een beetje moeilijk als je aan de andere kant van Nederland woont. Iemand ook mooie plekjes te vinden? Met die 2 hairpinnen achter elkaar lijkt me wel een mooie plek, langs het spoor(?) geloof ik. in ieder geval heel erg bedankt alvast!!

A10 afslag S102 richting Havens West dan rechtsaf de Radarweg op.

de 2 hairpins dat is het "knooppunt" Westhavenweg,Gyroscoopweg,Deccaweg.
Lejan

Berichtdoor stefan » wo aug 22, 2007 17:15

Lejan schreef:

A10 afslag S102 richting Havens West dan rechtsaf de Radarweg op.

de 2 hairpins dat is het "knooppunt" Westhavenweg,Gyroscoopweg,Deccaweg.

kijk, daar heb ik wat aan, bedankt :wink: !!
stefan

Berichtdoor Rallyfanaat » wo aug 22, 2007 20:06

ik zie op de site dat G. van den heuvel ingeschreven staat? maar ik neem aan met de 0 auto? normaal staat hij er tog niet bij bij de voorlopige lijst of ben ik beetje in de war?? :oops: :oops:
Rallyfanaat

Berichtdoor RG-Rallysport » wo aug 22, 2007 20:09

Rallyfanaat schreef:ik zie op de site dat G. van den heuvel ingeschreven staat? maar ik neem aan met de 0 auto? normaal staat hij er tog niet bij bij de voorlopige lijst of ben ik beetje in de war?? :oops: :oops:

Nee is niet de 0 dat is Gotz met wea tuiten
RG-Rallysport

Berichtdoor DaveEVO » wo aug 22, 2007 20:33

Gert rijdt dit keer inderdaad in de wedstrijd mee, gaaf hoor..
DaveEVO

Berichtdoor rallyfan_17 » wo aug 22, 2007 20:50

Wie is R.Wijngaard ??
Daar gaat Mark van Eldik mee rijden in de sub
rallyfan_17

Berichtdoor John » wo aug 22, 2007 21:00

rallyfan_17 schreef:Wie is R.Wijngaard ??
Daar gaat Mark van Eldik mee rijden in de sub

De zoon ven Henk, de Mack heeft nog geen homologatie :lol: :lol: :lol:
John

Berichtdoor Berto » wo aug 22, 2007 23:15

Amazone schreef:
Berto schreef:Spannend maar vooral erg leuk. :)

Owww nu valt het kwartje...vandaar al die berichtjes...dat was dus training...:roll: :wink:

Ik ken iemand die er bijna een RSI duim aan over heeft gehouden..... :shock:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden