Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Inmiddels 84, gaat het 100 worden????? Zou wel leuk zijn.
ikkuh_18 schreef:John schreef:Inmiddels 84, gaat het 100 worden????? Zou wel leuk zijn.
zeker!! hoe meer zielen hoe meer vreugd!
maarjah nog 13 uur en 40 minuten voordat we daar zijn! hoop dat we het redden! 16 equipes erbij moet niet zo'n probleem zijn denk ik....
Jammer alleen dat nu al de inschrijving sluit...ik weet niet wie er nog katserlee gaan rijden... maar denk dat er veel bang zijn kapot te rijden die nog niet ingeschreven staan in amsterdam maar wel daar... en als ze het niet goed doen kunnen ze niet meer rijden in amsterdam....
rally106rallye schreef:makkelijk, gewoon inschrijven en niet betalengaat ie kapot, ga je niet naar amsterdam
, ik zou het dit jaar zo gaan doen, alleen ga ik het financieel niet redden omdat ik net een andere auto heb gekocht
Peer schreef:rally106rallye schreef:makkelijk, gewoon inschrijven en niet betalengaat ie kapot, ga je niet naar amsterdam
, ik zou het dit jaar zo gaan doen, alleen ga ik het financieel niet redden omdat ik net een andere auto heb gekocht
Misschien toch eens een keer het reglement lezen!
ikkuh_18 schreef:Peer schreef:rally106rallye schreef:makkelijk, gewoon inschrijven en niet betalengaat ie kapot, ga je niet naar amsterdam
idd want je inschrijving staat pas vast wanneer je het inschrijfgeld betaald hebt.... heb je voor de 19e dan het inschrijfgeld niet betaald dan ben je niet ingeschreven...
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Götz schreef:Amazone schreef:En nou nog even heel houden in Duitsland!
Je kent me toch........ Komt helemaal goed!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.ikkuh_18 schreef:.... heb je voor de 19e dan het inschrijfgeld niet betaald dan ben je niet ingeschreven...
rally106rallye schreef:ikkuh_18 schreef:.... heb je voor de 19e dan het inschrijfgeld niet betaald dan ben je niet ingeschreven...
8.5. Het inschrijfgeld kan als volgt betaald worden:
• Door een overschrijving naar onze Rabobank rekening: 11.87.62.397
t.n.v. St. Autosportief / Rally o.v.v. naam inschrijver
IBAN: NL86RABO 0118762397
De inschrijving zal alleen geaccepteerd worden wanneer het vergezeld is van het totale
inschrijfgeld of een bewijs van betaling.
ik zie geen datum staan hoor
SylviaBos schreef:ikkuh_18 schreef:Peer schreef:rally106rallye schreef:makkelijk, gewoon inschrijven en niet betalengaat ie kapot, ga je niet naar amsterdam
idd want je inschrijving staat pas vast wanneer je het inschrijfgeld betaald hebt.... heb je voor de 19e dan het inschrijfgeld niet betaald dan ben je niet ingeschreven...
zal ik dan nu maar wijselijk mijn mond houden.........![]()
![]()
SylviaBos schreef:och, ja een nieuw bumpertje, knipperlichie enz... is zo geregeld![]()
Applaus hoor
ikkuh_18 schreef:rally106rallye schreef:ikkuh_18 schreef:.... heb je voor de 19e dan het inschrijfgeld niet betaald dan ben je niet ingeschreven...
8.5. Het inschrijfgeld kan als volgt betaald worden:
• Door een overschrijving naar onze Rabobank rekening: 11.87.62.397
t.n.v. St. Autosportief / Rally o.v.v. naam inschrijver
IBAN: NL86RABO 0118762397
De inschrijving zal alleen geaccepteerd worden wanneer het vergezeld is van het totale
inschrijfgeld of een bewijs van betaling.
ik zie geen datum staan hoor
algemeen regelement schat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten