Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
troost schreef:heel irritant op de hellendoorn rally site dat ze nie gewoon de auto's erbij achter vermelden, ....
stefanjonas schreef:welke auto rijdt Dennis Kuipers mee dan? de BMW Compact M3? Hij staat tussen de 'Weverssport' inschrijvers, hoeft niets te betekenen, maar kan ook betekenen dat er dus nog een fabia, corolla o.i.d. bij komt.
antoine schreef:stefanjonas schreef:welke auto rijdt Dennis Kuipers mee dan? de BMW Compact M3? Hij staat tussen de 'Weverssport' inschrijvers, hoeft niets te betekenen, maar kan ook betekenen dat er dus nog een fabia, corolla o.i.d. bij komt.
xsara wrc denk ik.![]()
antoine schreef:stefanjonas schreef:welke auto rijdt Dennis Kuipers mee dan? de BMW Compact M3? Hij staat tussen de 'Weverssport' inschrijvers, hoeft niets te betekenen, maar kan ook betekenen dat er dus nog een fabia, corolla o.i.d. bij komt.
xsara wrc denk ik.![]()
borkentio schreef:TWENGELTJE schreef:Wel jammer dat Jan Nijhof zo geen mens meer overhoud voor de compactcup
geen mens? en wij dan? hoe word ons soort genoemd?
lancer EVO 9 schreef:In de Amsterdam rallysprint staat D.Kuipers ingeschreven met een Skoda Fabia WRC. Misschien om te testen.
borkentio schreef:TWENGELTJE schreef:Wel jammer dat Jan Nijhof zo geen mens meer overhoud voor de compactcup
geen mens? en wij dan? hoe word ons soort genoemd?
Sanderboy schreef:antoine schreef:stefanjonas schreef:welke auto rijdt Dennis Kuipers mee dan? de BMW Compact M3? Hij staat tussen de 'Weverssport' inschrijvers, hoeft niets te betekenen, maar kan ook betekenen dat er dus nog een fabia, corolla o.i.d. bij komt.
xsara wrc denk ik.![]()
zou mooi zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten