Oberehe rallye 2007 hillesheim

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pipo » zo aug 12, 2007 8:32

wopper schreef:Het was weer eens een ECHTE rally zoals we die in Nederland NIET kennen :lol: :lol: :lol:

Je gaat dit toch geen grote echte rally noemen he ! :wink:
pipo

Berichtdoor John » zo aug 12, 2007 10:12

Vind het altijd wel een grappig evenement. Lekker rommelig voor de start, overal staan auto's door elkaar heen geparkeerd. Niet zo strak georganiseerd en lekker ongedwongen. Als je ook naar de deelnemende auto's kijk lijkt het ook wel dat alles mag.
John

Berichtdoor Niels2 » zo aug 12, 2007 12:12

pipo schreef:
wopper schreef:Het was weer eens een ECHTE rally zoals we die in Nederland NIET kennen :lol: :lol: :lol:

't is Wopper maar die het zegt.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor snwbrdr » zo aug 12, 2007 20:57

Uiteindelijk is de rally volgens mij meer zodat ze een reden voor het feest natijds hebben.. :-P
Neemt niet weg dat het een heerlijk dagje in de Deutsche Sonne was.. :-D

Plaatje:
Afbeelding
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor wopper » zo aug 12, 2007 21:40

Niels2 schreef:
pipo schreef:

Tenminste eens een rally waar iedereen aan mee kan doen,met een kleine goedkope auto FUN hebben.........toch.
Als we in onze eigen banane republiek rally willen rijden moet je toch heel veel geld hebben anders kom je er never nooit niet.
wopper

Berichtdoor Niels2 » ma aug 13, 2007 7:35

wopper schreef:
Niels2 schreef:
pipo schreef:

Tenminste eens een rally waar iedereen aan mee kan doen,met een kleine goedkope auto FUN hebben.........toch.
Als we in onze eigen banane republiek rally willen rijden moet je toch heel veel geld hebben anders kom je er never nooit niet.

Hap.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor pipo » ma aug 13, 2007 7:47

wopper schreef:
Niels2 schreef:
pipo schreef:

In Belgie kan dit bij provinciale gelegenheden meestal ook ..zie Bles ...! :lol:
pipo

Berichtdoor pipo » ma aug 13, 2007 8:21

om ene direct voorbeeld te geven ..
Jl Dumont zondag 16-9 ..meer dan 150 km kp (12 proeven 3x 4 verschillende ) voor 240 euro en minder !!
Zaterdag verkennen en keuren ,zondag rally en gedaan ..
pipo

Berichtdoor whity » ma aug 13, 2007 17:10

Weet je wat zo mooi is aan die de Duitse rally's vrijdagsavonds even 1 proef voor de rangschikking en dan zaterdagmorgen om een uur of 8 beginnen tot een uur of 4 of 5 dan s'ávonds de prijsuitreiking in een of andere gezellige biertent of zaal.En dan zondagmorgen naar huis heb je ook nog wat aan de zondag.Nee dan hier in Nederland zatermiddag beginnen om een uur of 2 en dan de hele avond en nacht doorrijden om een uur of 2 in bed en dan zondagmorgen om 6 uur weer op en weer rijden en dan s,avonds de prijsuitreiking, is het ook weer laat nou dan moet je maandagmorgen weer aan het werk,heb je wel een dag of 2 nodig om bij tekomen je bent helemaal geradbraakt.
whity

Berichtdoor LeonM » ma aug 13, 2007 18:00

whity schreef:Weet je wat zo mooi is aan die de Duitse rally's vrijdagsavonds even 1 proef voor de rangschikking en dan zaterdagmorgen om een uur of 8 beginnen tot een uur of 4 of 5 dan s'ávonds de prijsuitreiking in een of andere gezellige biertent of zaal.En dan zondagmorgen naar huis heb je ook nog wat aan de zondag.Nee dan hier in Nederland zatermiddag beginnen om een uur of 2 en dan de hele avond en nacht doorrijden om een uur of 2 in bed en dan zondagmorgen om 6 uur weer op en weer rijden en dan s,avonds de prijsuitreiking, is het ook weer laat nou dan moet je maandagmorgen weer aan het werk,heb je wel een dag of 2 nodig om bij tekomen je bent helemaal geradbraakt.

Vind ik dus niet; Ik rij liever rally op zaterdag en zondag. en niet alleen omdat het minder verlofdagen kost...
LeonM

Berichtdoor wopper » ma aug 13, 2007 18:08

Maja hoe je went of keert je doet het toch nooit iedereen goed
Maar ik(wij) gaan toch liever naar Duitsland of België kijken.
wopper

Berichtdoor STO Motorsportfotos » di aug 14, 2007 18:31

Fotos Oberehe:

www.sto-motorsportfotos.de

Viele Grüße
Oliver

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
STO Motorsportfotos

Vorige