Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door pipo » ma jul 30, 2007 7:39
Olde Meule schreef:pipo schreef:Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?
Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten van uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten?!
Belgie ja daar heb je een punt

Een punt van een probleem of een punt van aanpak, wat bedoel je er precies mee "Pipo"!?

Dat we daar in Belgie en probleem hebben voor de fotografen ..

-
pipo
-
-
door pipo » ma jul 30, 2007 7:40
FCT65FAN schreef:Deze 'pipo" zegt het wel maar komt zijn grappen niet na, na wat hij zegt!?
?

-
pipo
-
-
door pipo » ma jul 30, 2007 7:41
HJD schreef:Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?
Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten in uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord (driehoek, pas op u staat voor een uitrem-zone) toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten voor publiek, marshall's, organisatie en de rijder's?!
Ik vind het prima zoals het nu in Nederland is. Over het algemeen is er ver genoeg afgelint. Zoals in België vind ik soms wel erg extreem. En dat dwarslinten is ook niets wanneer je foto's wilt maken, want dan staan er op elke foto van die lelijke lintjes

, en daarnaast snap ik het nut er ook niet van eigenlijk. Als er nu gewoon 1 lint worden gespannen is dat volgens mij ook voldoende, en het scheelt de marshalls veel werk.
Recht in de roos !

-
pipo
-
-
door Peer » ma jul 30, 2007 10:06
Kruislinten ed heeft alles met opvoeden te maken. Toen we in Nederland linten serieus begonnen te nemen moesten er eerst ook kruisen gemaakt worden om het voor iedereen duidelijk te laten zijn dat daar echt niemand hoorde te staan.
Als men eenmaal gewend is om achter het lint te blijven dan kan de hoeveelheid lint geleidelijk aan terug geschroefd worden.
Belgie is iets later met 'echt' linten begonnen dan Nederland dus ligt het voor de hand dat het ook iets later teruggeschroefd zal worden. Ergens zou je verwachten dat het inmiddels wel zou kunnen maar dat ligt uiteindelijk aan de beleidsmakers en die zijn inn het verleden helaas met nogal wat ernstige ongelukken geconfronteerd geweest en zullen dus voorzichtig zijn. (err on the side of caution)
En helaas voor de fotografen, van jullie ligt een beleidsmaker echt niet wakker. Terecht overigens.
-
Peer
-
Keer terug naar Wedstrijden