Mr.T schreef:nkroeze schreef:Mr.T schreef:Volgens mij zullen we nooit uit deze discussie komen

Misschien moeten we gewoon ook hiermee stoppen en afwacten hoe het e.e.a. zich verder ontwikkeld volgend jaar
Zie het als bij bedrijfsvoering, een werknemer is het ook nooit met de directie eens en zal dit ook nooit worden

Maar volgens mij gaat het hier meer om een "leverancier" / "klant" relatie......
En wat zegt de leverancier dan "zie mijn leveringsvoorwaarden" en de klant "zie mijn inkoopvoorwaarden", sorry maar dat is m.i. de zelfde discussie

En waar hebben we de laatste jaren doorgebracht?
In beide type relaties is er tegenwoordig sprake van lange termijn relaties en is er sprake van gezamenlijke belangen en een zgn "win/win-situatie"
Alleen als er iets mis is gegaan worden de messen geslepen en naar voorwaarden gewezen. Of in het geval van WG/WN actievoering.
Enals ik het zo uitleg is er dus sprake van "iets" dat is misgegaan daar in etten leur?
Geloof ik zelf trouwens niet want ik vond het een heel mooi evenement, maar het geeft wel aan dat het gooien met algemene dooddoeners niets helpt aan deze eindeloze discussie.
En in dit geval dus ook de discussie niet laten stoppen.
Is er overigens ook inzicht bij benadering hoeveel van het budget van ruim 2 ton door betalende toeschouwers is opgebracht?
En is daarna af te leiden wat financieel gezien dan het belangrijkste is voor deze rally?
En is er daarnaast ook bekend wat de sponsor nastreeft? Nieuwe klanten die uitzendkrachten afnemen (B2B en dus VIP's) of juist nieuwe uitzendkrachten die volgend jaar misschien wel een rondje in een dakar-car mogen meerijden?