Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mr.T » do jul 19, 2007 11:17

mantaboy schreef:
Frevo schreef:
mantaboy schreef:
Frevo schreef:Nou, als ik aan het eind van de maand 5000 euro overhoud voel ik me ook al financieel gezond hoor :lol:

Euuhhmm ik niet... :oops: :oops:

Hou jij maandelijks meer dan 5000 euro over? Doe mij zo'n baan! :shock:

Hard werken, rest komt dan vanzelf. :wink: :D

:shock: :shock: Nog meer.............................. :oops: :oops:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor mantaboy » do jul 19, 2007 11:33

Mr.T schreef:
mantaboy schreef:
Frevo schreef:
mantaboy schreef:
Frevo schreef:Nou, als ik aan het eind van de maand 5000 euro overhoud voel ik me ook al financieel gezond hoor :lol:

Euuhhmm ik niet... :oops: :oops:

Hou jij maandelijks meer dan 5000 euro over? Doe mij zo'n baan! :shock:

Hard werken, rest komt dan vanzelf. :wink: :D

:shock: :shock: Nog meer.............................. :oops: :oops:

Ik zie in je handtekening dat je maandag vrij bent, dus zoveel werk je niet.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor paco » do jul 19, 2007 16:43

Arfman schreef:20 duizend euro overhouden lijkt mij heel eerlijk gezegd wel reeël. Je zult altijd kosten maken, je moet vaak van spullen vooraf de rekening of borg betalen, enzovoort. Zeker als het geld wordt gebruikt om de rally volgend jaar weer (evt. beter) te organiseren is het een goede zaak.

Maar dit staat er:

Hiermee denkt organisator John Elst een goede financiële basis te hebben gelegd voor de uitbreidingsplannen volgend jaar. Elst wil in het centrum van Etten-Leur een soort 'proloog' houden met wagens uit de Parijs-Dakar-rally of een formule 1-auto.
Dus o.a. het randgebeuren, weer zo'n RAM(P) festival.
paco

Berichtdoor Wolter » do jul 19, 2007 16:54

Geen vreemd randgebeuren organiseren aankomend jaar. Die paar toeschouwers op het marktplein worden er niet enorm veel blijer van denk ik...
Gebruik het geld voor het verlagen van toegangsprijzen, infopakketjes en inschrijfgeld voor de deelnemers.
Maar vooral: gebruik dit kleine positieve resultaat voornamelijk voor het opbouwen van reserves om de continuïteit van het evenement te waarborgen! Dit is toch kennelijk een zwak punt, gezien de periode voor de start van de rally...
Wolter

Berichtdoor Wolter » do jul 19, 2007 17:17

...trouwens een leuk stuk van de rally in de Autovisie nr. 15 met ook aandacht voor de diverse cups.:)
Wolter

Berichtdoor Bartrallyfan » do jul 19, 2007 17:38

Wolter schreef:Geen vreemd randgebeuren organiseren aankomend jaar. Die paar toeschouwers op het marktplein worden er niet enorm veel blijer van denk ik...
Gebruik het geld voor het verlagen van toegangsprijzen, infopakketjes en inschrijfgeld voor de deelnemers.
Maar vooral: gebruik dit kleine positieve resultaat voornamelijk voor het opbouwen van reserves om de continuïteit van het evenement te waarborgen! Dit is toch kennelijk een zwak punt, gezien de periode voor de start van de rally...
Hier ben ik het volkomen mee eens!!
Wij als rally fans zijn toch niet veel in het centrum van de desbetreffende plaats te vinden,hoog uit even vlug de service van de toppers bekijken of een info paketje kopen,en dan vlug weer het buitengebied in ,DAAR wordt de rally gereden!
Bartrallyfan

Berichtdoor paco » do jul 19, 2007 18:07

Wolter schreef:Geen vreemd randgebeuren organiseren aankomend jaar. Die paar toeschouwers op het marktplein worden er niet enorm veel blijer van denk ik...

Mee eens.
paco

Berichtdoor Han » do jul 19, 2007 21:54

En hoe dacht je dan sponsors te trekken zonder een goed programma ernaast :?:
Zonder sponsors geen rally, en daar weten ze in het zuiden al alles van :!:
Han

Berichtdoor Frevo » do jul 19, 2007 22:15

Geen idee, hoe doen andere rally's dat?
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Wolter » do jul 19, 2007 22:54

Han schreef:

En hoe dacht je dan sponsors te trekken zonder een goed programma ernaast :?:
Zonder sponsors geen rally, en daar weten ze in het zuiden al alles van :!:

Het randprogramma in dit geval gaat om het trekken van publiek naar een centrum waar een demootje gegeven wordt of iets dergelijks.
Sponsors willen een VIP-ruimte, goed behandeld worden, de rally in optima forma meemaken, en een rally maar geen kermis sponsoren.
En door natuurlijk de naam aan de rally of een KP te geven, door het te vermelden in het infopakket (mede daarom goedkoper maken!), door er in de media zoveel aandacht als mogelijk is aan te besteden, door op andere manieren reclame maken voor de rally zelf, etc.

Meer of minder sponsors krijg je echt niet door een demo meer of minder. Ik zou het met je eens zijn als je probeert te zeggen dat de uitstraling professioneler moet en dat daar wel veel budget naar toe mag gaan, maar de rally een professionele uitstraling geven is heel iets anders dan een diversiteit aan programma's er aan vast knopen. :?
Wolter

Berichtdoor Peer » do jul 19, 2007 23:58

Heeft iemand er ooit al eens bij stil gestaan hoeveel er in een rally geinvesteerd moet worden voor de eerste Euro binnenkomt.

Verder sluit ik me wat randgebeuren betreft bij Han aan. En de jongens en meisjes in het zuiden een beetje kennende, durf ik hardop te zeggen (en te typen) dat
a. wat in krant gekomen is zeker niet zo gezegd is.
b. elk randgebeuren op zijn minst kostenneutraal moet zijn, maw of het kost niks, of er wordt een extra sponsor voor aan getrokken.
Peer

Berichtdoor mantaboy » vr jul 20, 2007 9:14

Arfman schreef:
Peer schreef:Heeft iemand er ooit al eens bij stil gestaan hoeveel er in een rally geinvesteerd moet worden voor de eerste Euro binnenkomt.

Verder sluit ik me wat randgebeuren betreft bij Han aan. En de jongens en meisjes in het zuiden een beetje kennende, durf ik hardop te zeggen (en te typen) dat
a. wat in krant gekomen is zeker niet zo gezegd is.
b. elk randgebeuren op zijn minst kostenneutraal moet zijn, maw of het kost niks, of er wordt een extra sponsor voor aan getrokken.

Sorry, maar als punt b waar is, dan snap ik niet waarom de toegangsprijs zo hoog moet zijn. Laten ze die 20K maar gebruiken om, zoals al eerder geopperd, de toegangsprijs te verlagen.

Omdat je ook een zekere reserve moet hebben. Dat is hier ook net aangehaald. Hetzelfde is het geval als je eigenaar van een bedrijf bent, je zal reserve's moeten hebben om te kunnen overleven...
mantaboy

Berichtdoor Frevo » vr jul 20, 2007 10:27

Ach het is hier al zo vaak gezegd: waarom kan het bij andere rally's wel en hier niet? Als er dan geroepen wordt dat hoge entreeprijzen nodig zijn omdat anders de rally niet door kan gaan dan vraag je je toch automatisch af waarom dat hier het geval is en ergens anders niet. Komt er dan vervolgens een bericht waarin staat dat er dit jaar een overschot is van 20000 euro dan sterkt dat natuurlijk die meningen. Logisch.

En als je de VIP's dan toch iets wil bieden.. maak een mooie rondkoers zoals in Hulst bijvoorbeeld en vraag daar entree. Krijg je tenminste waar je voor komt (rally) en in zo'n makkelijk mogelijke vorm.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor mantaboy » vr jul 20, 2007 10:30

Arfman schreef:Je hoort mij ook niet beweren dat ze AL het geld daarvoor moeten gebruiken ;)

Hhmmm nog geen 10% van het totale budget als reserve is nog steeds erg weinig... Ook dit zal je wel niet met me eens zijn, ik spreek slechts uit ervaring...
mantaboy

Berichtdoor Mr.T » vr jul 20, 2007 11:00

Frevo schreef:Ach het is hier al zo vaak gezegd: waarom kan het bij andere rally's wel en hier niet? Als er dan geroepen wordt dat hoge entreeprijzen nodig zijn omdat anders de rally niet door kan gaan dan vraag je je toch automatisch af waarom dat hier het geval is en ergens anders niet. Komt er dan vervolgens een bericht waarin staat dat er dit jaar een overschot is van 20000 euro dan sterkt dat natuurlijk die meningen. Logisch.

En als je de VIP's dan toch iets wil bieden.. maak een mooie rondkoers zoals in Hulst bijvoorbeeld en vraag daar entree. Krijg je tenminste waar je voor komt (rally) en in zo'n makkelijk mogelijke vorm.

Als het allemaal zo makelijk is waarom help je de organisatie dan niet :shock:

Er is hier diverse malen uitgelegd hoe en waarom en toch door blijven drammen :x Wat een ieder vergeet is dat sponsoren ook eisen en wensen hebben en aangezien zonder hun financiele inbreng er geen rally is wordt hier aan voldaan. En sponsor wil namelijk wel een bepaalde effort uit zijn investering maar ja 85% van de lezers hier zullen ook dit wel weer niet begrijpen :evil:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden