Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Collin » wo jul 11, 2007 17:37

JoostS schreef:
ExTaxi schreef:VRESELIJK vond ik het. Heeft echt 10% van mijn plezier vergald die k*tmuziek. En het is niet 1 huis, nee gewoon overal klonk die herrie! Bah!

Mja, kan begrijpen dat je je er aan stoort als hij misschien te hard stond, maar met de WC Experience is toch niets mis :D

Maar misschien met de mensen die mee lallen wel :lol:
Collin

Berichtdoor Collin » wo jul 11, 2007 17:40

mafiabaas101 schreef:bij ons stond s avonds bij een camping een pool
hij kon een beetje nederlands.
hij vond de achteruit aangedreven bmw 335 het mooist daar stond hij ook op te wachten, en hij had een volkswagen 2.2 met audi moter en 300 pk
en een blikje bier :roll:
voor de rest geen last gehad van dronken mensen

Mmmm...was dit toevallig op KP Klein Zundert?

Want daar stond 's nachts een knap vervelende Pool, die idd ook een beetje Nederlands kon spreken. Dat was denk ik na een tray met bier.
Collin

Berichtdoor mmrizio » wo jul 11, 2007 18:39

Double A Rallyteam schreef:
hij vond de achteruit aangedreven bmw 335 het mooist daar stond hij ook op te wachten, en hij had een volkswagen 2.2 met audi moter en 300 pk

Want daar stond 's nachts een knap vervelende Pool, die idd ook een beetje Nederlands kon spreken. Dat was denk ik na een tray met bier.

Volgens mij werd ik door 'm aangesproken in de buurt van proef Rijsbergen, toen ze daar voor de tweede keer rondgingen. Hij had ook al een KTM motorfiets - en inderdaad een flinke kegel.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor niek » wo jul 11, 2007 20:43

mmrizio schreef:

Volgens mij werd ik door 'm aangesproken in de buurt van proef Rijsbergen, toen ze daar voor de tweede keer rondgingen. Hij had ook al een KTM motorfiets - en inderdaad een flinke kegel.

Maurice

Was dat toevallig op het stuk onverhard, bij de haakse bocht naar links?
niek

Berichtdoor Collin » wo jul 11, 2007 22:15

niek schreef:
mmrizio schreef:

Maurice

Was dat toevallig op het stuk onverhard, bij de haakse bocht naar links?

Yep...stukje bos net voorbij die camping.
Collin

Berichtdoor topsport » do jul 19, 2007 7:27

Bron: BNDeStem

'Rally heeft gezonde basis'
door Bart Pals

Donderdag 19 juli 2007 - ETTEN-LEUR - De Exotic Green Rally, ook bekend als de Westbrabant-rally, heeft dit jaar een winst geboekt van ruim twintig duizend euro.
Met de winst van dit jaar hoopt de organisatie van de Exotic Green Rally de uitbreidingsplannen voor volgend jaar te kunnen realiseren.

Hiermee denkt organisator John Elst een goede financiële basis te hebben gelegd voor de uitbreidingsplannen volgend jaar. Elst wil in het centrum van Etten-Leur een soort 'proloog' houden met wagens uit de Parijs-Dakar-rally of een formule 1-auto. "Daar is natuurlijk een kostenplaatje aan verbonden", zegt Elst. "Financieel verdienen we dat waarschijnlijk niet terug. Daar hebben we het potje reserves voor nodig. Aan de afgelopen twee jaar hielden we slechts vijfduizend euro over, nu zijn we financieel weer helemaal gezond."

Een aantal bureau's is komen kijken hoe straks het randgebeuren te organiseren. Elst: "Wij houden ons dan bezig met het wedstrijdtechnische gedeelte, zij verzorgen de showelementen eromheen." Omdat het parcours volgend jaar waarschijnlijk hetzelfde blijft, verwacht hij minder kosten kwijt te zijn aan het opstellen van zaken als veiligheidsplannen en draaiboeken. De definitieve evaluatie van dit jaar moet nog komen.

"Er zijn nog wat schades die eerst afgewikkeld moeten worden. Dan gaat het om auto's die een tuin of hekwerk hebben beschadigd", zegt Elst. Deze worden betaald uit het eigen risico van duizend euro per deelnemer die de schade heeft veroorzaakt. Elst: "En voor de rest zijn we verzekerd."
topsport

Berichtdoor paco » do jul 19, 2007 8:42

topsport schreef:Bron: BNDeStem

'Rally heeft gezonde basis'
door Bart Pals

Donderdag 19 juli 2007 - ETTEN-LEUR - De Exotic Green Rally, ook bekend als de Westbrabant-rally, heeft dit jaar een winst geboekt van ruim twintig duizend euro.
Met de winst van dit jaar hoopt de organisatie van de Exotic Green Rally de uitbreidingsplannen voor volgend jaar te kunnen realiseren.

Hiermee denkt organisator John Elst een goede financiële basis te hebben gelegd voor de uitbreidingsplannen volgend jaar. Elst wil in het centrum van Etten-Leur een soort 'proloog' houden met wagens uit de Parijs-Dakar-rally of een formule 1-auto. "Daar is natuurlijk een kostenplaatje aan verbonden", zegt Elst. "Financieel verdienen we dat waarschijnlijk niet terug. Daar hebben we het potje reserves voor nodig. Aan de afgelopen twee jaar hielden we slechts vijfduizend euro over, nu zijn we financieel weer helemaal gezond."

Een aantal bureau's is komen kijken hoe straks het randgebeuren te organiseren. Elst: "Wij houden ons dan bezig met het wedstrijdtechnische gedeelte, zij verzorgen de showelementen eromheen." Omdat het parcours volgend jaar waarschijnlijk hetzelfde blijft, verwacht hij minder kosten kwijt te zijn aan het opstellen van zaken als veiligheidsplannen en draaiboeken. De definitieve evaluatie van dit jaar moet nog komen.

"Er zijn nog wat schades die eerst afgewikkeld moeten worden. Dan gaat het om auto's die een tuin of hekwerk hebben beschadigd", zegt Elst. Deze worden betaald uit het eigen risico van duizend euro per deelnemer die de schade heeft veroorzaakt. Elst: "En voor de rest zijn we verzekerd."

Dit zal weer een paar blije reacties geven gezien de jaarlijkse discussie en het verhaal van de onzinrandgebeuren.

Oh, dit is de eerste !
paco

Berichtdoor Frevo » do jul 19, 2007 8:48

Nou, als ik aan het eind van de maand 5000 euro overhoud voel ik me ook al financieel gezond hoor :lol:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor mantaboy » do jul 19, 2007 9:36

Frevo schreef:Nou, als ik aan het eind van de maand 5000 euro overhoud voel ik me ook al financieel gezond hoor :lol:

Euuhhmm ik niet... :oops: :oops:

Daarbij gaat het hier over 1 jaar... :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor nkroeze » do jul 19, 2007 9:58

Het lijkt me dat met zo'n stuk in de krant juist de criticasters (zoals ik zelf) enorm geholpen worden.....
nkroeze

Berichtdoor John » do jul 19, 2007 10:03

Juist Niels.
John

Berichtdoor StevenK » do jul 19, 2007 10:06

nkroeze schreef:Het lijkt me dat met zo'n stuk in de krant juist de criticasters (zoals ik zelf) enorm geholpen worden.....

Dat was ook mijn eerste idee. Aan de andere kant: we roepen steeds om inzicht in de financiën en nu er wat inzicht wordt gegeven komt er meteen weer kritiek.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Armand » do jul 19, 2007 10:37

Ik vind gewoon dat iedereen weer gratis naar binnen mag. Prijzen zijn zo hoog.... en ze houden nog 20 rooitjes over ook. Zou niet mogen met het huidige politieke stelsel. Brood en spelen voor iedereen 8)
Armand

Berichtdoor Frevo » do jul 19, 2007 11:02

mantaboy schreef:
Frevo schreef:Nou, als ik aan het eind van de maand 5000 euro overhoud voel ik me ook al financieel gezond hoor :lol:

Hou jij maandelijks meer dan 5000 euro over? Doe mij zo'n baan! :shock:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor mantaboy » do jul 19, 2007 11:15

Frevo schreef:
mantaboy schreef:

Hou jij maandelijks meer dan 5000 euro over? Doe mij zo'n baan! :shock:

Hard werken, rest komt dan vanzelf. :wink: :D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden