Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SubaruMen schreef:Wie zou er Sneller zijn in de Eifel ?
Van Eldik Subaru Impreza S12
of
Van Merksteijn Ford Focus WRC'06
hajojanse schreef:Aan allen
Ik denk erover om morgen om 14:00 uur naar Daun te gaan om de avondproeven te bekijken.
Daarna weer terug te gaan. Als iemand wil meerijden (gratis), heb voldoende plaats. Woon vlak over de grens bij Enschede. Interesse even een PM en ik neem kontakt op, makkelijkste is met tel no.
Groet
er is maar 1 proef te zien daar volgens mij s'avonds een rond koers
Hajo
Gert-Jan schreef:Walter Geuzebroek schreef:Vandaag rolde op Niederrhein Peter van Merksteijn Sr's nieuwe Focus WRC van de trailer. De eerste indrukken zijn overweldigend...... Zie The Rally Site voor meer beelden...
één woord:... bruut...!

SubaruMen schreef:Ja oké
en als de Auto`s allebei Top zijn afgesteld,en de Rijders gelijk(iets wa int echt natuurlijk niet kan,maar Goed)
Wie Rijd er wie dan uit ?
Van Eldik/Van Merksteijn
Van Merksteijn/Van Eldik
Campos schreef:JoostS schreef:Filmpje? Heb ik iets gemist?
Rallyworld
TheRallySite schreef:Onmiddellijk na de officiële overdracht werd Peter uitgenodigd door Malcolm Wilson´s zoon Matthew om plaats te nemen in de hotseat om onder het genot van een paar testrondjes zelf te ervaren met welk prachtig stuk mechaniek hij zich de komende periode bezig mag gaan houden. Na de absis instructie tot zich genomen te hebben, wisselden de twee van plaats en was het Peter senior die zijn eerste rondjes met de bolide te rijden kreeg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten