Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mr.T schreef:mantaboy schreef:Kan morgen om 17 uur weg uit Goes, dus waarschijnlijk pas rond 21h op VS...![]()
![]()
Uhm, je plek is al gereserveerd.
YellowLeonVT schreef:Ga niet naar VS aankomend weekend. Vorig weekend al op de ring geweest en ga nu waarschijnlijk alleen de zaterdag naar de Eifel, op tijd terug ivm een verjaardag van een kamaraad van me..
mantaboy schreef:Mr.T schreef:mantaboy schreef:Kan morgen om 17 uur weg uit Goes, dus waarschijnlijk pas rond 21h op VS...![]()
![]()
Die van jullie ook, als we maar bij elkaar staan... Zou Pascal zijn Harmonica weer meenemen?![]()
![]()

Mr.T schreef:mantaboy schreef:Mr.T schreef:mantaboy schreef:Kan morgen om 17 uur weg uit Goes, dus waarschijnlijk pas rond 21h op VS...![]()
![]()
Die van jullie ook, als we maar bij elkaar staan... Zou Pascal zijn Harmonica weer meenemen?![]()
![]()
Waar zijn mijn oordopjes ook al weer
mantaboy schreef:Mr.T schreef:mantaboy schreef:Mr.T schreef:mantaboy schreef:Kan morgen om 17 uur weg uit Goes, dus waarschijnlijk pas rond 21h op VS...![]()
![]()
![]()
Waar zijn mijn oordopjes ook al weer
In Lila, althans daar zou je ze in leggen...![]()
mantaboy schreef:Die Honda die bij je was stond de vorige keer vlakbij ons.![]()
![]()
YellowLeonVT schreef:mantaboy schreef:Die Honda die bij je was stond de vorige keer vlakbij ons.![]()
![]()
Das de technicus van de familie.. Mijn broertje..
Is nu bezig met een civic coupe.. Wordt een plaatje..![]()
Wil richting 200pk-1000kg,leuk om weer eens wat anders te zien dan BMW's
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?t=3949
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten