FocusMSD schreef:Before you win ,you have to finish of niet soms???
To finish first, you first have to finish, maar dan wel zonder bier op natuurlijk
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
FocusMSD schreef:Before you win ,you have to finish of niet soms???
Het heeft er alle schijn van dat ik wel gelijk had.Maar wat er in de loop van de zaterdagavond mis is gegaan weet ik niet.Moet deze week toch nog even gaan vragen,voordat ze naar de Eifel afreizen.Ach en dat bakje koffie zullen ze best wel samen gedronken hebben.En wie of er nou het beste is daarover had ik al gemeld dat we die discussie gewoon moeten beeindigen.
kraats schreef:barry schreef:Natuurlijk is Mark sneller heeft ook wedstrijdritme, maar vlak van Merksteijn niet uit die man kan ook een potje sturen.
Ik denk dat van Merksteijn voor van Eldik zal finishen in Duitsland.Vandaag is hij op Niederrein bezig geweest met de Focus, en er komen schijnbaar meer van die dagen. Als hij de auto (straks) kent, en dat zal hem zeker lukken om als beste Nl'er te finishen.
En vlak dan ook niet uit dat ie gewoon volledige fabrieksondersteuning heeft. Als die man iets doet doet ie het goed, bij hem zie je geen half werk.
duvalthebest schreef:kraats schreef:barry schreef:Natuurlijk is Mark sneller heeft ook wedstrijdritme, maar vlak van Merksteijn niet uit die man kan ook een potje sturen.
Ik denk dat van Merksteijn voor van Eldik zal finishen in Duitsland.Vandaag is hij op Niederrein bezig geweest met de Focus, en er komen schijnbaar meer van die dagen. Als hij de auto (straks) kent, en dat zal hem zeker lukken om als beste Nl'er te finishen.
En vlak dan ook niet uit dat ie gewoon volledige fabrieksondersteuning heeft. Als die man iets doet doet ie het goed, bij hem zie je geen half werk.
Zijn er nergens foto's van die test van Merkesteijn met de Focus WRC ?
kraats schreef:duvalthebest schreef:Zijn er nergens foto's van die test van Merkesteijn met de Focus WRC ?
Ja maar niet hier.....
Jan schreef:Helaas, geen Eiffel voor mij. Kan mijn geld wel goed gebruiken de komende weken als ik in Roemenie zit![]()
Nog even 4 weekjes wachten dus tot de Deutschland Rally
RallyCenter schreef::D mooie plaatjes walter!!
Walter Geuzebroek schreef:RallyCenter schreef::D mooie plaatjes walter!!
...mooie plaatjes van een ontzettend mooie auto!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten