Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Franed rally schreef:Is er iets bekend over Rutger-Jan Hesselink en zijn 205. Zij zijn eruit gegaan in Rijsbergen2 op het onverhard. Wij heb wel 2 helmen gezien lopen naast de auto dus zijn niet gestopt
Campos schreef:Franed rally schreef:Is er iets bekend over Rutger-Jan Hesselink en zijn 205. Zij zijn eruit gegaan in Rijsbergen2 op het onverhard. Wij heb wel 2 helmen gezien lopen naast de auto dus zijn niet gestopt
Beiden ongedeerd op wat schrammetjes na, heb ik begrepen. Auto is TL..
Wolter schreef:Jaccoooo schreef:weet iemand waardoor Luiten/Bierbooms zijn uitgevallen
Luiten?!;);)
Ging goed.. lagen 6e in de cup, met 6 sec achter nr. 4.(top 3 is nog écht even niet bij te houden!)
Op KP4 Vosdonk begreep ik een note verkeerd, waardoor de concentratie iets minder was, en toen linksachter dwars een stoeprand geraakt: wielophanging kapot. Tot vannacht gesleuteld en we starten zometeen vol goede moed in de sprint.
Amiga schreef:Campos schreef:[Beiden ongedeerd op wat schrammetjes na, heb ik begrepen. Auto is TL..
Dat heb ik ook begrepen van zijn navi.

EEn fractie te late correctie van de achterkant deed ze in de greppel belanden nog vol in 4.Franed rally schreef:Is er iets bekend over Rutger-Jan Hesselink en zijn 205. Zij zijn eruit gegaan in Rijsbergen2 op het onverhard. Wij heb wel 2 helmen gezien lopen naast de auto dus zijn niet gestopt
Moet je ook niet mee lopenJan schreef:Wat betreft je enkelbanden, ook daar sterkte ermee! Ik loop er namelijk al 2 weken mee...
Double A Rallyteam schreef:ExTaxi schreef:Een pannekoek.....Een pannekoek......Een pannekoek in mun onderbroek. Ik ben noar een wc op zoek veur die pannekoek in mun onderbroek, lalalalalala
*wat een volk*
Hahaha...welkom in Brabant Dick.
Kan hem wel effe op CD branden voor je hoor
ExTaxi schreef:Double A Rallyteam schreef:ExTaxi schreef:Een pannekoek.....Een pannekoek......Een pannekoek in mun onderbroek. Ik ben noar een wc op zoek veur die pannekoek in mun onderbroek, lalalalalala
*wat een volk*
Hahaha...welkom in Brabant Dick.
Kan hem wel effe op CD branden voor je hoor
VRESELIJK vond ik het. Heeft echt 10% van mijn plezier vergald die k*tmuziek. En het is niet 1 huis, nee gewoon overal klonk die herrie! Bah!
ExTaxi schreef:VRESELIJK vond ik het. Heeft echt 10% van mijn plezier vergald die k*tmuziek. En het is niet 1 huis, nee gewoon overal klonk die herrie! Bah!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten