Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Campos schreef:2rallyman1 schreef:wat een gezeur over die kaarte elke keer!! neem dan gewoon de kaart van vorig jaar mee!!!!!!!
Als er elke keer gezeurd wordt over een kaart, zou de kaart van vorig jaar dan zoveel beter zijn?![]()
Double A Rallyteam schreef:
Niks mis mee hoor...was allemaal makkelijk te vinden
rjjdijk schreef:Ben vanuit het hoge noorden in Etten-Leur een weekendkaart en infopakket gaan kopen en ben nu mijn planning voor zaterdag en zondag aan het maken.
Ben op zoek naar de "ingang" van KP 3 (Bo-Rent, Rucphen) en KP 19 (Deba, Etten-Leur).
Als iemand mij in de vorm van een kruising van twee wegen kan aangeven waar ik deze proeven kan betreden ben ik hartstikke blij.
Met vriendelijke groet,
Rein Dijk
wimo schreef:Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.
wimo schreef:rjjdijk schreef:Ben vanuit het hoge noorden in Etten-Leur een weekendkaart en infopakket gaan kopen en ben nu mijn planning voor zaterdag en zondag aan het maken.
Ben op zoek naar de "ingang" van KP 3 (Bo-Rent, Rucphen) en KP 19 (Deba, Etten-Leur).
Als iemand mij in de vorm van een kruising van twee wegen kan aangeven waar ik deze proeven kan betreden ben ik hartstikke blij.
Met vriendelijke groet,
Rein Dijk
Hoi Rein,
Volgens mij had jij dit vanmiddag ook al gevraagd??
Ik heb dit toen verwijderd.
Met alle respect maar heb geen idee ofdat jij weet waarom deze proeven niet zijn ingetekend??
Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.
Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.
Ik heb geen idee ofdat je er dus uberhaupt op mag als je er al bij kan komen.
Daarom wil ik dus ook niet dat er hier op het forum verschijnt waar deze proeven te vinden zijn omdat ik de organisatie een warm hart toedraag.
Is het voor jou heel belangrijk in je planning om deze proeven mee te pakken??
Groetjes Monique
ps: ik hoop dat je me begrijpt
2rallyman1 schreef:Beste Rein Dijk,
tipje van de sluier.....
Pauwenstraat is de start van KP ruchpen zaterdag
Oude Koekoekweg is de start van KP etten leur zondag
Proeve liggen naast mekaar....Als je naar de proef van ruchpen rijd rij je over de proef van etten leur heen...
2rallyman1 schreef:Beste Rein Dijk,
tipje van de sluier.....
Pauwenstraat is de start van KP ruchpen zaterdag
Oude Koekoekweg is de start van KP etten leur zondag
Proeve liggen naast mekaar....Als je naar de proef van ruchpen rijd rij je over de proef van etten leur heen...
rjjdijk schreef:wimo schreef:rjjdijk schreef:Ben vanuit het hoge noorden in Etten-Leur een weekendkaart en infopakket gaan kopen en ben nu mijn planning voor zaterdag en zondag aan het maken.
Met vriendelijke groet,
Rein Dijk
Hoi Rein,
Volgens mij had jij dit vanmiddag ook al gevraagd??
Ik heb dit toen verwijderd.
Met alle respect maar heb geen idee ofdat jij weet waarom deze proeven niet zijn ingetekend??
Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.
Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.
Ik heb geen idee ofdat je er dus uberhaupt op mag als je er al bij kan komen.
Daarom wil ik dus ook niet dat er hier op het forum verschijnt waar deze proeven te vinden zijn omdat ik de organisatie een warm hart toedraag.
Is het voor jou heel belangrijk in je planning om deze proeven mee te pakken??
Groetjes Monique
ps: ik hoop dat je me begrijpt
Hallo Monique,
Had ik inderdaad vanmiddag ook gevraagd, maar bericht was niet te vinden, vandaar. Jouw uitleg is voor mij zeer verhelderend en ik zal voor deze proeven andere opzoeken. Het was mij niet geheel duidelijk of dit nu geheime proeven waren of proeven waarvan de juiste route nog niet helemaal vastlag toen de kaarten gedrukt werden.
Bedankt voor je info.
Net vriendelijke groet,
Rein Dijk
ps: geen bezwaar als je mijn bericht en de antwoorden erop verwijderd ivm jouw motivatie t.o.v. de organisatie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten